Alla inlägg den 15 juli 2018

Av Heidi Månsson - 15 juli 2018 23:12

Jag ska berätta om dagens utflykt och det paradis som vi har hittat men först ska jag minsann skälla och gorma lite. Om ni går i tankarna på att skaffa en blogg men inte vet vilken så ska ni inte välja Bloggplatsen om ni gillar att blogga via mobil eller surfplatta. Så är det bara. Jag vet inte hur många ggr som jag har skrivit ett inlägg och varit halvvägs eller nästan färdig och så bara stänger appen ner sig eller så bara försvinner det man skrivit. Jag fattar inte varför det blir så och jag fattar inte hur svårt det ska vara att göra en app som funkar BRA!?! Nä jag ska nog byta bloggportal men nu ska jag bara lyckas klura ut vilken av alla jag ska välja...

Jag hade alltså skrivit ett inlägg, lagt ut bilder och trycker på publicera och då försvann allt. Får försöka skriva om det så här kommer det:


Idag åkte jag och Linnea till ett (för oss) nytt badställe. Det blev Yngsjö Havsbad idag och wow vilket ställe!! Vi har hittat ett paradis på jorden och dit kommer vi absolut att åka tillbaka till. Om man nu ska hitta något litet minus med stället så är det att det finns inget matställe. Visst - det är enkelt åtgärdat om man har med sig egen matsäck som är lite matigare men det är ju inte alltid man har saker hemma till det och kanske vill slippa släpa på kylväska eller nått och då är det ju bra med matställen på stranden.

Det var 21 grader i vattnet och det är rätt varmt för att vara ute på östra sidan. Linnea och jag såg rätt så många maneter och vi fångade två stycken i en hink. När vi hade tittat på dom ett tag så släppte vi ut dom i havet igen. Lite senare så googlade vi lite och fick reda på en hel del spännande info om olika maneter. Tänk vad man kan lära sig mycket :)

Vi han bara bada några timmar för sen ville Fredrik och Zacko bli hämtade efter deras vandring. Vi plockade upp två glada typer vid Christinehofs slott. I morgon ska det bli 28 grader varmt så det blir bad i morgon med. Vi får se var vi hamnar i morgon :=)


Här kommer dagens bilder:

     

Presentation

Hej. Här kan ni läsa om mig och min familj :) Jobbar som habiliteringsassistent (himmla fint ord det där!) Precis som alla andra föräldrar så försöker jag balansera jobb, familj och fritid så att jag orkar/hinner med allt det där som måste göras och förho

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Buzzador

Buzzador-räknare


Skapa flashcards