Direktlänk till inlägg 18 juli 2018

Lite om ditt och lite om datt :)

Av Heidi Månsson - 18 juli 2018 23:41

Ho ho alla nattugglor! Klockan närmar sig midnatt och jag borde ligga i sängen men jag fick sådant bloggsug så jag var ju bara tvungen att skriva lite.

Idag har det egentligen inte hänt ett skit. Zipp, Zero, Nada. Förutom en väldigt rolig grej - en av mina bästa vänner har tagit körkort idag! Stort Grattis Nettan!! Du e grym!! (Eller är det nu man ska hålla sig undan när dåren kommer slirandes?) Haha nä Nettan kör jättebra så det är nogt lugnt på den fronten :)

Men här hemma har det verkligen inte hänt nånting roligt alls typ. Jag och Linnea har mest bara spelat Farmville 2 hela dagen. Hon har sin egna farm och spelar på min surfplatta och jag spelar på mobilen. Så vi har suttit som två tvättäkta skärmnördar idag. Tur att det har regnat typ hela dagen så att vi kunde sitta inne utan dåligt samvete ;)


Ja idag kom så äntligen det efterlängtade regnet. Det har ju varit så varmt och soligt och skönt hela sommaren (mer eller mindre med undatag från nån enstaka dag) så nu behövdes det vatten från skyarna och idag kom det med besked! Skönt! Hoppas nu bara att de stackars bönderna han rädda det lilla som hade växt upp och att de kanske kan så och skörda en gång till innan sommaren är slut... Jag kan inget om sådant där, det kanske redan är för sent - vad vet jag. Men jag håller tummarna så hårt jag kan för att det ska bli så bra som möjligt. Å så ser jag till att köpa svenskt kött - gör det ni med!


Zacko han har mest tittat ut, konstaterat att det regnar, vänt ute på trappen och gått in igen med en stor suck för att sedan lägga sig i fåtöljen. Stackarn. Jag fick tillslut tvinga ut honom på en blöt promenad. Det är inte lätt att vara vovve :=)


I morgon ska det bli fint väder igen så vi får väl se om det kan bli en dag på stranden då. Nu ska jag väl försöka sova. Natti natti! C U <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Heidi Månsson - 6 juli 2022 12:39


Halli hallå :) Ja då är vi hemkomna efter en fantastisk vecka i Finland och vi hann bara hem för att vända för att sedan åka på husvagnssemester :) Här har vi det också väldigt bra så jag önskar att vi kunde stanna MYCKET längre! Nå ja nu får vi ta...

Av Heidi Månsson - 28 juni 2022 04:05

Dessa bilderna kom inte med i förra inlägget...

Av Heidi Månsson - 28 juni 2022 03:55

Hej halli hallå från Hevossalmi :) Vi har åkt tåg till Stockholm (satt med ett supertrevligt par och snackade om allt möjligt på resan så den gick fort), vi tog oss ut till båten utan bekymmer och vi fick åka med Gabriella - finare än så blir det ju...

Av Heidi Månsson - 25 juni 2022 07:34


  Nu närmar det sig verkligen. Jag och min dotter ska snart påbörja vår resa som är så efterlängtad! Jag vill bara få krama om min far, jag behöver få känna att det är verkligt, att det är på riktigt, att min far - min älskade pappa - finns och ...

Av Heidi Månsson - 24 juni 2022 15:03

Nu är nästan allt framplockat så det ska bara ner i rätt väskor. Det har varit lite bökigt att packa både till Finlandsresan och husvagnssemester samtidigt men efter lite pusslande så gick det också. Nu kan vi bara snabbt och smidigt flytta över så...

Presentation

Hej. Här kan ni läsa om mig och min familj :) Jobbar som habiliteringsassistent (himmla fint ord det där!) Precis som alla andra föräldrar så försöker jag balansera jobb, familj och fritid så att jag orkar/hinner med allt det där som måste göras och förho

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Buzzador

Buzzador-räknare


Skapa flashcards