Alla inlägg den 23 juli 2018

Av Heidi Månsson - 23 juli 2018 23:19

Tjabba. Jaha då var det kväll igen då. Det är attans vad dagarna går fort! Jag hinner inte med...


Idag blev det inget bad men på eftermiddan/kvällen när solen kom fram lite mera så ångrade jag det beslutet en aning. Jag hade inte kunnat bada ändå med tanke på hur min kropp har betett sig men jag ville. Det blev varmt igen. Linnea och jag fick dock en lugn dag hemma förutom några små ärenden då jag var tvungen att införskaffa mer linsvätska och lite läkemedel. Skönt att få det gjort då jag har dragit ut på det till sista dagen pga hur jag mår. Det är inte kul att springa på stan då... Det är dock ff så att bara för att det inte alltid syns på utsidan var du har ont/hur ont du har och varför du har ont så "finns det inte". Det verkar så på en del iaf. Har du brutit benet och har ett gips så förstår alla. Har du problem med nått innanför skinnet så förstår inte alla. Trodde att vi levde på 2000-talet men ibland undrar man...


Jag satt och kollade igenom lite bilder i min mobil och hittade dessa från Linneas och mitt sista dygn på Ivö camping. Vi lekte och tramsade oss med en massa färdiga "layouter" och redigerade lite bilder. Vissa blev rätt roliga. Spana in:

               


Nä nu ska jag nog försöka sova lite. Jag blir rätt så trött och groggy av tabletterna och så blir man ju trött av att gå och ha ont den mesta delen av dygnets timmar. Gammal och sleten tant på 38 år finnes. Nån som vill ha?


Puss och kräm på er! Sussa sött <3

Av Heidi Månsson - 23 juli 2018 11:42





Jaha då var det tomt här hemma igen. Vår käre älskade Zacko har åkt hem igen :( Meeeeen vi behöver som tur är inte vänta tills nästa sommar med att träffa honom igen för Anne, Roger och Zacko bor inte såååå långt bort så vi får väl ta en tur nån gång och träffa dom. Sen så ska Anne och Roger iväg på en minitripp lite senare i höst/början på vintern och då kan vi få passa honom igen :) :) :)

Här är lite bilder på den goa voffsingen som är tagna dessa 2 1/2 som han har varit hos oss:

         


Jag hade tänkt att Linnea och jag skulle åka och bada idag men hela himlen är molntäckt så det blev inget med det. Jag är väldigt trött pga smärtan så det är rätt så skönt att det blir en lugn dag här hemma faktiskt. Det finns ju alltid saker att pyssla med här hemma så det är ju inte så att jag går sysslolös direkt, hehe.


Ha en fantastiskt bra måndag mina vänner, bekanta, grannar, nära och kära <3.

Over and out!

Presentation

Hej. Här kan ni läsa om mig och min familj :) Jobbar som habiliteringsassistent (himmla fint ord det där!) Precis som alla andra föräldrar så försöker jag balansera jobb, familj och fritid så att jag orkar/hinner med allt det där som måste göras och förho

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Buzzador

Buzzador-räknare


Ovido - Quiz & Flashcards