Alla inlägg den 13 juni 2018

Av Heidi Månsson - 13 juni 2018 08:53

Ja men god morgon då. Här sitter jag (tröttare än den tröttaste tröttisen) och väntar... å väntar... å väntar lite till. Ja det är telefonkö till Vänhem Vårdcentral och det verkar ta lite tid. Vi får väl se vad de har att säga är jag väl kommer fram. Jag hoppas att jag kan få hjälp för nu är jag så trött på detta. Det skär fortfarande som knivar i halsen på mig när jag ska svälja och jag hostar tills jag tappar luften och/eller kräks. Kul..


I dag är det första dagen på Linneas och Robins sommarlov. Det lär ju inte bli en jätterolig dag då jag mår som jag gör men de slipper i alla fall skolan :)


Jag skriver nog mer senare idag. Just nu går ögonen bara i kors då tröttheten tar över. Ha en toppenbra onsdag! 

Presentation

Hej. Här kan ni läsa om mig och min familj :) Jobbar som habiliteringsassistent (himmla fint ord det där!) Precis som alla andra föräldrar så försöker jag balansera jobb, familj och fritid så att jag orkar/hinner med allt det där som måste göras och förho

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Buzzador

Buzzador-räknare


Skapa flashcards