Direktlänk till inlägg 18 februari 2009

Mitt-i-natten-funderingar.

Av Heidi Månsson - 18 februari 2009 03:14

Jaha, jag hade bestämt mig för att jag skulle sova men se det ville tydligen INTE någon annan del av mig som nu bestämt sig för att det är dax att bli klarvaken "miss i nassen". Om det är mina hjärnspöken eller om det är den där delen av mig som tänker på flyttkartonger vet jag inte, men nånting vill ha mig uppe i varv. Jag har fått några kartonger packade idag men se det räcker tydligen inte. Nåja, kanske ska ta å läsa en bok sen eller lösa Sudoku. Brukar funka bra som sömnmedel, hehe.


Nu är det typ en vecka kvar lite drygt tills man springer rundor med kartonger å en massa möbler. Jisses ! Den 26/2 får vi nycklarna till vårat hus... Gaaaaaah!

Kan nån slå mig i huvvet med stekpannan? Jag tror inte att jag har fattat det här ännu. Vi ska ha hus. Vi äger snart ett hus. Vi ska flytta... Förhoppningsvis är det sista gången på vääääääääldigt länge nu som jag flyttar. I år fyller jag 30 och detta kommer bli 30:onde gången som jag flyttar. Tur att de andra i familjen inte har blivit drabbade lika ofta som jag har. 


Jag och familjen har ju varit i Sundsvall över helgen och vi hade det verkligen superkul och supertrevligt! Det gick bra att vara gudmor/fadder på dopet och jag hoppas att det ska gå bra i fortsättningen också :) Det är inte svårt att tycka om Hannes och vilja honom hans bästa !

I måndags lämnade hela familjen Sundsvall men vi åkte inte tillsammans allihopa. Sambon åkte till Örnsköldsvik för att jobba där några dagar.

Jag och barnen åkte söderut, jag åkte hela vägen hem till Hässleholm men det gjorde inte barnen. När tåget stannade till i Alvesta så stod Robins farmor och farfar där och väntade på dom. Det blev många kramar och sen åkte jag vidare medans farmor, farfar och två glada barn åkte bil till Värnamo, där ska dom spendera en stor del av sitt sportlov. Jag pratade med dom på telefon både igår efter det att jag kom hem och idag igen och allt verkade bara bra. Dom hade hunnit åka pulka och leka lite i snön idag :)

Får se om dom kommer hit på torsdag eller fredag eller hur det blir. Beror lite på hur det blir med sambon, när han behagar att komma hem osv.


Nej nu måste jag ju sova. Detta funkar inte. Natti natti, ses !

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Heidi Månsson - 6 juli 2022 12:39


Halli hallå :) Ja då är vi hemkomna efter en fantastisk vecka i Finland och vi hann bara hem för att vända för att sedan åka på husvagnssemester :) Här har vi det också väldigt bra så jag önskar att vi kunde stanna MYCKET längre! Nå ja nu får vi ta...

Av Heidi Månsson - 28 juni 2022 04:05

Dessa bilderna kom inte med i förra inlägget...

Av Heidi Månsson - 28 juni 2022 03:55

Hej halli hallå från Hevossalmi :) Vi har åkt tåg till Stockholm (satt med ett supertrevligt par och snackade om allt möjligt på resan så den gick fort), vi tog oss ut till båten utan bekymmer och vi fick åka med Gabriella - finare än så blir det ju...

Av Heidi Månsson - 25 juni 2022 07:34


  Nu närmar det sig verkligen. Jag och min dotter ska snart påbörja vår resa som är så efterlängtad! Jag vill bara få krama om min far, jag behöver få känna att det är verkligt, att det är på riktigt, att min far - min älskade pappa - finns och ...

Av Heidi Månsson - 24 juni 2022 15:03

Nu är nästan allt framplockat så det ska bara ner i rätt väskor. Det har varit lite bökigt att packa både till Finlandsresan och husvagnssemester samtidigt men efter lite pusslande så gick det också. Nu kan vi bara snabbt och smidigt flytta över så...

Presentation

Hej. Här kan ni läsa om mig och min familj :) Jobbar som habiliteringsassistent (himmla fint ord det där!) Precis som alla andra föräldrar så försöker jag balansera jobb, familj och fritid så att jag orkar/hinner med allt det där som måste göras och förho

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Buzzador

Buzzador-räknare


Skapa flashcards