Alla inlägg den 2 augusti 2009

Av Heidi Månsson - 2 augusti 2009 18:43

Sitter på jobbet och har tråkigt. Har ont i huvudet med. Saknar min familj. Längtar hem. Försöker att hålla skenet uppe men jag lyckas nog inte så bra tror jag...hehe. Egentligen har jag inget å klaga på men huvudvärk kan göra att det mesta känns lite jobbigt.


Känns som om det är lite åska i luften. Vill inte att det ska komma mer åska i sommar för jag tycker det har åskat så det räcker. Speciellt med tanke på jobbet och alla larmapparater som går sönder, det blir så mycket mer jobb för oss när alla apparater pajjar.


På tisdag börjar graviditetsvecka 27 och magen börjar bli rejält i vägen när jag ska ta på mig skorna å måste böjja mig ner. Igår så cyklade jag till å från jobbet och för varje tramptag så kändes magen som att den var hemskt stor för jag fick liksom vinkla ut benen lite för att kunna cykla. Livet är inte lätt alltid, hemskt vad man får utstå mycket när man har en bebis i magen ;)

Jag har nog inte riktigt fattat det ännu tror jag...om tre månader kan vi sitta med en liten i famnen... Om tre månader är det blöjbyten och gulligull med en liten liten krabat som mest sover och äter :)


Igår fick jag en rapport från sambon som hade tagit med barnen ut på en äventyrsvandring längs med Skåneleden. Dom hade med sig sovsäckar och diverse tillbehör och så efter en vandring så sov dom i vindskydd. I dag när jag pratade med dom så hade dom nästan vandrat färdigt och alla tyckte att det var superlyckat :) Känns så himla kul att första vändan blev bra för då har man ju chans att få ut dom fler gånger på sådana äventyr :=)


Nehe, dax att jobba lite med. Kram på er !

Presentation

Hej. Här kan ni läsa om mig och min familj :) Jobbar som habiliteringsassistent (himmla fint ord det där!) Precis som alla andra föräldrar så försöker jag balansera jobb, familj och fritid så att jag orkar/hinner med allt det där som måste göras och förho

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Buzzador

Buzzador-räknare


Ovido - Quiz & Flashcards