Direktlänk till inlägg 23 september 2009

Lite allt möjligt...

Av Heidi Månsson - 23 september 2009 12:06

Idag gick Robin iväg till skolan alldeles själv. Han ska gå hem själv också. Ska bli spännande att höra om hur han tycker det kändes och hur dagen har varit. Imorgon ska hans klass till badhuset i Sösdala och ha lite simundervisning. Det är ju så att när man går i andra klass så ska man kunna simma och då lägger skolan lite extra energi på att barnen ska få träna. Det ingår ju i undervisningsplanen men sen får skolorna själva lägga upp det som det passar dom. I Robins nya klass kör dom simundervisning på torsdagar varannan vecka. Känns bra. Det i kombination med att han redan går i simskola på söndagarna kommer nog göra susen. Jag vill ju att han ska orka och kunna simma minst en hel längd i 25-metersbassängen innan han slutar andra klass så vi får väl se hur det går med det. Han kan ju mer än han tror och behöver egentligen bara få in rätt tempo och finslipa lite teknik så ska det nog gå bra :)


Jag har inte gjort nått vettigt alls hitentills idag. Bara spelat en himmla massa Sims 3. Känner mig lite soppig i huvudet nu och ska se om jag kan ta en liiiiten liiiiten promenad här i närheten av huset för att få lite friskluft. Det skulle jag nog må bra av. Får ju ta det lugnt med tanke på alla sammandragningar å allt det där men lite måste jag få röra på mig.


Sambon har åkt iväg till Göteborg för att jobba på bokmässan. Ska förbereda idag och sen drar det väl igång imorron tror jag. Får se när han kommer hem igen.


Bebisen har hållt igång hela förmiddagen =) Värsta kickarna ! Känns konstigt...jag har en bebis i magen... Har inte fattat det ännu :o)  Borde snart kolla om vi har alla skruvar till spjälsängen så att vi kan skruva ihop den. Tar ju iofs inte lång tid att fixa till den men det är skönt att veta att allt finns på plats. Det ska bli kul att bädda i ordning den :=)  Då kanske poletten börjar trilla ner... Vi ska ha en bebis snart ! Wow. Dax att fundera på namn nu kanske...? Hehe.


Nej dax för en promenad. Synes !

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Heidi Månsson - 6 juli 2022 12:39


Halli hallå :) Ja då är vi hemkomna efter en fantastisk vecka i Finland och vi hann bara hem för att vända för att sedan åka på husvagnssemester :) Här har vi det också väldigt bra så jag önskar att vi kunde stanna MYCKET längre! Nå ja nu får vi ta...

Av Heidi Månsson - 28 juni 2022 04:05

Dessa bilderna kom inte med i förra inlägget...

Av Heidi Månsson - 28 juni 2022 03:55

Hej halli hallå från Hevossalmi :) Vi har åkt tåg till Stockholm (satt med ett supertrevligt par och snackade om allt möjligt på resan så den gick fort), vi tog oss ut till båten utan bekymmer och vi fick åka med Gabriella - finare än så blir det ju...

Av Heidi Månsson - 25 juni 2022 07:34


  Nu närmar det sig verkligen. Jag och min dotter ska snart påbörja vår resa som är så efterlängtad! Jag vill bara få krama om min far, jag behöver få känna att det är verkligt, att det är på riktigt, att min far - min älskade pappa - finns och ...

Av Heidi Månsson - 24 juni 2022 15:03

Nu är nästan allt framplockat så det ska bara ner i rätt väskor. Det har varit lite bökigt att packa både till Finlandsresan och husvagnssemester samtidigt men efter lite pusslande så gick det också. Nu kan vi bara snabbt och smidigt flytta över så...

Presentation

Hej. Här kan ni läsa om mig och min familj :) Jobbar som habiliteringsassistent (himmla fint ord det där!) Precis som alla andra föräldrar så försöker jag balansera jobb, familj och fritid så att jag orkar/hinner med allt det där som måste göras och förho

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5 6
7 8 9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Buzzador

Buzzador-räknare


Ovido - Quiz & Flashcards