Direktlänk till inlägg 12 februari 2012

2012-02-12

Av Heidi Månsson - 12 februari 2012 22:45

Tjaba. Har precis suttit rätt så länge och förberett mig inför kommande veckas lektioner. Det är en hel del kapitel att läsa så jag har inte hunnit med allt men rätt så mycket. Softar lite nu med slösurfande och spotify. Me like! :o)


Linnea är lite snorig men hennes förkylning verkar inte vilja bryta ut ordentligt eller så tänker det inte bli värre än så här. Svårt att veta och det är jobbigt att gå och vara lite smånervös för att inte kunna komma iväg till skolan morgonen därpå. Jag vill verkligen inte missa några lektioner. Även om det ibland känns som att vi får höra samma saker i tre av ämnena. Människan socialt och kulturellt går lite granna hand i hand med Vård och omsorg och Psykologi men det händer även att sakerna som står i de böckerna finns med i Medicinsk grundkurs. Det kan bli liiiiiite tjatigt när alla säger samma sak flera dagar i rad men helt plötsligt så kommer det ju något som man inte har fått höra förut och då gäller det att vara där och inte missa nått. Håll tummarna för att Linnea får fortsätta vara tillräckligt frisk för att kunna gå på dagis...


Har lite bilder på Linnea och hennes nya Mammut-möbler. Ikea är bra men när man hittar det man vill ha i bra skick på Blocket så gillas det ännu mer :o)


Linnea sitter vid sitt bord och har dukat upp diverse saker.

 


Wordfeud. Jisses vad jag tyckte att det var lite väl mycket hysteri angående det förut men nu förstår jag varför. Det är ju skitkul juh! Snubben som skapade det spelet har mycket väl förtjänat de pengar som han tjänar på detta :)  Jag säger TACK och fortsätter spela så fort jag har lite dötid att slå ihjäl, som på bussen tex.


Nehepp nu är det nog dax att gå å sova. Klockan är snart 23.00...igen Varför lyckas klockan alltid bli så mycket när jag har såååååå mycket att göra?

Sov gott alla goa glada! Ses. P o K.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Heidi Månsson - 6 juli 2022 12:39


Halli hallå :) Ja då är vi hemkomna efter en fantastisk vecka i Finland och vi hann bara hem för att vända för att sedan åka på husvagnssemester :) Här har vi det också väldigt bra så jag önskar att vi kunde stanna MYCKET längre! Nå ja nu får vi ta...

Av Heidi Månsson - 28 juni 2022 04:05

Dessa bilderna kom inte med i förra inlägget...

Av Heidi Månsson - 28 juni 2022 03:55

Hej halli hallå från Hevossalmi :) Vi har åkt tåg till Stockholm (satt med ett supertrevligt par och snackade om allt möjligt på resan så den gick fort), vi tog oss ut till båten utan bekymmer och vi fick åka med Gabriella - finare än så blir det ju...

Av Heidi Månsson - 25 juni 2022 07:34


  Nu närmar det sig verkligen. Jag och min dotter ska snart påbörja vår resa som är så efterlängtad! Jag vill bara få krama om min far, jag behöver få känna att det är verkligt, att det är på riktigt, att min far - min älskade pappa - finns och ...

Av Heidi Månsson - 24 juni 2022 15:03

Nu är nästan allt framplockat så det ska bara ner i rätt väskor. Det har varit lite bökigt att packa både till Finlandsresan och husvagnssemester samtidigt men efter lite pusslande så gick det också. Nu kan vi bara snabbt och smidigt flytta över så...

Presentation

Hej. Här kan ni läsa om mig och min familj :) Jobbar som habiliteringsassistent (himmla fint ord det där!) Precis som alla andra föräldrar så försöker jag balansera jobb, familj och fritid så att jag orkar/hinner med allt det där som måste göras och förho

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Buzzador

Buzzador-räknare


Ovido - Quiz & Flashcards