Alla inlägg den 22 april 2012

Av Heidi Månsson - 22 april 2012 21:30

Ja när det blir söndag igen så kan det ju bara betyda en sak - att en ny vecka börjar i morgon! Och det betyder att då har ytterligare en vecka svischat förbi. Och då betyder det att det närmar sig prov i skolan. Har ett nu i veckan som kommer och så ett veckan efter det. Det som är nu på torsdag är jag inte så supernervös för men däremot ännu nästa prov... Det känns som att jag aldrig kommer att klara det... Jag har halkat efter rätt så mycket också pga alla sjukdomar som har varit nu på sistone. Tyckte att vi hade klarat oss bra i början på terminen men nu kom ju allt under mars/april. Kan jag få vara frisk resten av terminen? Framförallt - kan Linnea få vara frisk resten av terminen?? Pliiiiiiis! Det är ganska jobbigt, om inte nästan helt omöjligt, att få nått skolarbete gjort när den lilla banditen är hemma.


Nej nu har jag inte tid att sitta här. Alla andra i familjen sover så nu ska jag se om jag kan få lite skolarbete gjort. Vi ses! Kram kram :=)

Presentation

Hej. Här kan ni läsa om mig och min familj :) Jobbar som habiliteringsassistent (himmla fint ord det där!) Precis som alla andra föräldrar så försöker jag balansera jobb, familj och fritid så att jag orkar/hinner med allt det där som måste göras och förho

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Buzzador

Buzzador-räknare


Ovido - Quiz & Flashcards