Alla inlägg den 9 augusti 2012

Av Heidi Månsson - 9 augusti 2012 01:24

Testar att blogga via mobilen igen. Måste ju testa den nya appen :) Jaha vad har jag på hjärtat idag då? Tjaaa det är väl inte så mycket egentligen... Har fått lite egentid idag och den spenderade jag med bästa Annelie. Sååå nice att få prata utan små barn som hela tiden ska göra tvärtemot eller springa iväg eller tjura för att dom inte får jaga fåglarna på torget osv... :) Mellanlandade en pytteliten stund hemma innan det var dax att sticka till jobbet. Kom hem strax efter 21 och då tittade vi på film. Han inte klart med den idag så vi får väl se när fortsättning följer. Ja det var väl min dag i allmänhet :)

Det känns lite jobbigt just nu för på fredag är det min sista jobbdag. Skolan tar vid på måndag och jag har sagt till på jobbet att jag gärna hoppar in & jobbar om det behövs vikarier - bara det inte går ut över mitt skolarbete så ställer jag gärna upp! Vi får väl se hur det funkar. Jag har haft tur som har haft ett toppenjobb under denna sommar. Misstänker att långt ifrån alla trivs lika bra på sina jobb som jag gör!! :) Det ska dock bli roligt att börja skolan igen samtidigt som jag vet att nu väntar ett halvår av pluggstress, betygsjakt och nerver som får frispel inför proven...

Nä nu är klockan vansinnigt mycket. Måste sova. Puss & kram.

Presentation

Hej. Här kan ni läsa om mig och min familj :) Jobbar som habiliteringsassistent (himmla fint ord det där!) Precis som alla andra föräldrar så försöker jag balansera jobb, familj och fritid så att jag orkar/hinner med allt det där som måste göras och förho

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Buzzador

Buzzador-räknare


Ovido - Quiz & Flashcards