Direktlänk till inlägg 11 februari 2013

Hade inte planerat in detta.

Av Heidi Månsson - 11 februari 2013 21:27

Jag har läst på ett antal hemsidor och forum osv att februari brukar kallas för vabbruari eller feberuari. Tyckte det var lite överdrivet. Sååå hemskt sjuka är man väl inte just den månaden så den skulle vara värre än nådon annan månad. Hinner knappt tänka tanken förrän tre av fem familjemedlemmar är dåliga. Naturligtvis blev Linnea dålig och Fredrik har verkligen fullt upp så jag får ta hand om henne mesta delen av tiden nu. Jag har också fullt upp - jag som skulle jobba undan allt skolarbete INNAN sportlovet hade jag tänkt. Jo jo... Sikta mot stjärnorna så når du kanske upp till tak-nocken iaf. Typ. Får väl se hur mycket jag hinner med. 


Jag klarade mig iaf. Mitt halsonda försvann igen fastän jag gick och tränade Zumba innan jag kände mig helt frisk, hehe. Jag tänkte bara att lite halsont har ingen dött av och vadå - ett Zumbapass ska jag väl orka med?! Jo tack!! Det var ju inte alls jobbigt. Nix. Det var ju inte alls så att man kunde vrida ur mina kläder efteråt för att de var sjöblöta av svett? Åååå nej då. Det var ju inte alls så att det var jobbigare än jag trodde? Nej nej ;)  Men jag kämpade på och vi hade roligt så det blir helt klart fler sådana pass :)

Förra veckan blev det totalt fyra träningspass men denna veckan blir det nog inte det. Vet inte hur jag ska hinna med nån träning alls så det blir till å klämma in det om det ska bli av :)


Förutom träningen i lördags så jobbade jag 14-21 så det hände inte så mycket mer den dagen. I går jobbade jag 17-21 och var med sjuk Linnea hela dagen innan dess så inte så mycket action där heller.

Har nog inget annat speciellt att berätta så jag får väl ha mer att skriva om i morgon :)


Nej nu ska jag försöka ta en slappstund med min karl, kan behöva stressa av lite även om jag inte har tid till det egentligen men om man ska må bra så får man ta hand om sig också. 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Heidi Månsson - 6 juli 2022 12:39


Halli hallå :) Ja då är vi hemkomna efter en fantastisk vecka i Finland och vi hann bara hem för att vända för att sedan åka på husvagnssemester :) Här har vi det också väldigt bra så jag önskar att vi kunde stanna MYCKET längre! Nå ja nu får vi ta...

Av Heidi Månsson - 28 juni 2022 04:05

Dessa bilderna kom inte med i förra inlägget...

Av Heidi Månsson - 28 juni 2022 03:55

Hej halli hallå från Hevossalmi :) Vi har åkt tåg till Stockholm (satt med ett supertrevligt par och snackade om allt möjligt på resan så den gick fort), vi tog oss ut till båten utan bekymmer och vi fick åka med Gabriella - finare än så blir det ju...

Av Heidi Månsson - 25 juni 2022 07:34


  Nu närmar det sig verkligen. Jag och min dotter ska snart påbörja vår resa som är så efterlängtad! Jag vill bara få krama om min far, jag behöver få känna att det är verkligt, att det är på riktigt, att min far - min älskade pappa - finns och ...

Av Heidi Månsson - 24 juni 2022 15:03

Nu är nästan allt framplockat så det ska bara ner i rätt väskor. Det har varit lite bökigt att packa både till Finlandsresan och husvagnssemester samtidigt men efter lite pusslande så gick det också. Nu kan vi bara snabbt och smidigt flytta över så...

Presentation

Hej. Här kan ni läsa om mig och min familj :) Jobbar som habiliteringsassistent (himmla fint ord det där!) Precis som alla andra föräldrar så försöker jag balansera jobb, familj och fritid så att jag orkar/hinner med allt det där som måste göras och förho

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Buzzador

Buzzador-räknare


Skapa flashcards