Direktlänk till inlägg 13 januari 2015

Nattugglan hoar :)

Av Heidi Månsson - 13 januari 2015 00:15

Ho ho - nattugglan är på plats :)  Spotify är igång och lederna i fingrarna är knakade och redo att knappa på tangenterna :o) Sen återstår det väl att se om jag har nått vettigt att skriva men det är ju en annan sak, hehe.


Jag har haft en bra kväll på jobbet för jag och min kollega Jennie fick jobba ihop för första gången på länge och så fick vi väldigt trevligt besök. Vår underbara kollega Rebecca som är mammaledig nu kom nämligen och hälsade på och till vår lycka hade hon med sig lilla Leonora. Den lilla prinsessan är söt som spunnet socker. Tur att man inte alls blir bebissjuk av att se så små...eller vem lurar jag nu? Jag blev rejält sugen ett litet tag men sen är det ju ändå så att man kan ju inte skaffa sig en bebis varje gång man blir lite bebissjuk. Jag har fyllt 35 nu och är för gammal för fler så det är stop där men mysiga är dom de små krabaterna! Tack för att du kom och visade lilla skatten din Rebecca :)


Jag längtar efter mina vänner i Sundsvall. Jag pratade med Jenny via Skype idag och fick även höra lille Oliver bubbla loss i bakrunden. Kan inte fatta att det har gått så lång tid som ett halvår sedan vi sågs... Hannes och Linnea växer snabbt och utveckals i rasande tempo men det är ju ingenting mot vad Oliver gör. Han är 1½ år redan och fyller 2 år i sommar. Det kan inte gå så här lång tid mellan träffarna! Kanske skulle fundera lite mera på det där med en tågresa norrut... 


Nä jag får nog skriva mer i morgon för nu måste jag gå och lägga mig. Jag ska upp tidigt i morgon men jag slutar iaf tidigt och sen är jag ledig på onsdag så det är ju inte så dumt. Kanske skulle ta sig en tur till öppnis på onsdag? Får klura på den :)


Nåväl - god natt mina vänner. Hoppas att ni får drömma sött. Over and out!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Heidi Månsson - 6 juli 2022 12:39


Halli hallå :) Ja då är vi hemkomna efter en fantastisk vecka i Finland och vi hann bara hem för att vända för att sedan åka på husvagnssemester :) Här har vi det också väldigt bra så jag önskar att vi kunde stanna MYCKET längre! Nå ja nu får vi ta...

Av Heidi Månsson - 28 juni 2022 04:05

Dessa bilderna kom inte med i förra inlägget...

Av Heidi Månsson - 28 juni 2022 03:55

Hej halli hallå från Hevossalmi :) Vi har åkt tåg till Stockholm (satt med ett supertrevligt par och snackade om allt möjligt på resan så den gick fort), vi tog oss ut till båten utan bekymmer och vi fick åka med Gabriella - finare än så blir det ju...

Av Heidi Månsson - 25 juni 2022 07:34


  Nu närmar det sig verkligen. Jag och min dotter ska snart påbörja vår resa som är så efterlängtad! Jag vill bara få krama om min far, jag behöver få känna att det är verkligt, att det är på riktigt, att min far - min älskade pappa - finns och ...

Av Heidi Månsson - 24 juni 2022 15:03

Nu är nästan allt framplockat så det ska bara ner i rätt väskor. Det har varit lite bökigt att packa både till Finlandsresan och husvagnssemester samtidigt men efter lite pusslande så gick det också. Nu kan vi bara snabbt och smidigt flytta över så...

Presentation

Hej. Här kan ni läsa om mig och min familj :) Jobbar som habiliteringsassistent (himmla fint ord det där!) Precis som alla andra föräldrar så försöker jag balansera jobb, familj och fritid så att jag orkar/hinner med allt det där som måste göras och förho

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Buzzador

Buzzador-räknare


Skapa flashcards