Alla inlägg den 2 februari 2015

Av Heidi Månsson - 2 februari 2015 23:03

Jaha då antar jag att jag inte får/kan leva i förnekelse längre. Nu var det kört! Nu är det officiellt. Kallelsen har kommit och det är väl bara att fylla i pappret och se glad ut. Inombords pågår ett inre krig. JAG vill inte. JAG är inte redo. Tror säkert att huvudpersonen i det hela är redo men jag kan väl få lite mera tid på mig? Jag måste få vänja mig vid tanken. Jag har haft lite mera än fem år på mig att vänja mig men det räcker inte. Jag har bara inte velat inse att min lilla tös också måste gå vidare någon gång... Ja ni som gissade att det gäller skolgång har gissat rätt :)  Linnea har nog varit redo rätt länge nu när jag tänker efter för hon har ju tjatat om att få börja skolan rätt länge nu. Lite intressant är det ju också att man så ofta önskar att barnen ska bli lite äldre och lite större så att den där "jobbiga" bebistiden går över, sen önskar man att de krävande småbarnsåren försvinner och sen när de är så stora så man ska ha skolbarn då inser man att den där tiden när man kunde vara lediga med barnen var rätt så mysig ändå. Jag fyller väl i det där pappret då om jag nu måste. Shit vad min lilla flicka är stor...


Har precis kommit hem från jobbet. Gick direkt till datorn och satte igång spotify, kollade facebook, mailen och läste bloggar. Skönt att få varva ner efter en lång dag på jobbet. I morgon är jag och Linnea lediga så det blir en sväng till öppnis tänkte jag och sen på eftermiddan har jag massor att göra här hemma. Kommer väl inte hinna en sjundedel av allt men jag vill inte skippa öppnis heller så det får bli lite som det blir. Blir nog bra :)


Nu blir det nog lite tv-tittande en stund innan det är dax att sova. Sov så gott och hoppas att ni drömmer sött. Ha en toppenbra tisdag! Kram <3

Presentation

Hej. Här kan ni läsa om mig och min familj :) Jobbar som habiliteringsassistent (himmla fint ord det där!) Precis som alla andra föräldrar så försöker jag balansera jobb, familj och fritid så att jag orkar/hinner med allt det där som måste göras och förho

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Buzzador

Buzzador-räknare


Ovido - Quiz & Flashcards