Alla inlägg den 29 juni 2015

Av Heidi Månsson - 29 juni 2015 14:26

Hej hopp hallå :) Hoppas att eran vecka har börjat bra! Om den inte skulle ha gjort det så strunta i det å kör vidare och tänk att då kan det ju bara bli bättre :o) Klämkäckt va?!? Hehe. Ibland får man helt enkelt försöka tänka positivt å ibland så går det inte. Som nu. Jag vet inte riktigt var jag ska ta vägen. Jag vet inte riktigt vad jag ska göra. Fy bubblan vad jag har ont i min rygg... Det här är inte skoj! Jag har tagit rekomenderad mängd av alla piller som jag kan ta nu på laglig väg och utan att blanda värsta cocktailen. Jag har rätt nyligen kommit hem från jobbet och provade att lägga mig på sängen en stund men det blev bara värre. Provade att sitta i soffan men nä det gick sådär. Hopplöst läge när ryggen låser sig. Nån som vill byta rygg med mig? 


Jag tror att jag skriver mer senare istället. Dax att äta lunch. Kram kram!

Presentation

Hej. Här kan ni läsa om mig och min familj :) Jobbar som habiliteringsassistent (himmla fint ord det där!) Precis som alla andra föräldrar så försöker jag balansera jobb, familj och fritid så att jag orkar/hinner med allt det där som måste göras och förho

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Buzzador

Buzzador-räknare


Ovido - Quiz & Flashcards