Alla inlägg den 1 april 2016

Av Heidi Månsson - 1 april 2016 20:23

...när inte ögonen vill hålla sig öppna tillräckligt länge när blogginlägg ska skrivas. Hoppsan! Jag somnade visst med surfplattan framför mig igår. Låg på mage i sängen och skulle blogga innan jag skulle blunda för natten tänkte jag men jag han ju inte så långt... Ja ja jag tror att ni fattade att jag var på ett grymt bra badhus med goa vänner och familjemedlemmar och hade roligt. Jag tror också att ni fattade att det gick vilt till för min minsta bandit var med och då är det alltid full rulle under badhusbesöken. Vi åkte vattenrutchkanor om och om igen och jag vet ju vem min dotter brås på iaf. Min son är inte alls lik mig när det gäller vattenrutchkanor och karuseller - jag vet inte vem som slarvade på BB så att jag fick en bortbyting?? ;) Ja kul hade vi som sagt och jag hade gärna klämt in några fler besök på det stället innan denna semester är slut men det vore nog inte en sån bra idé av flera anledningar. Dels så kostar det ju rätt så mycket pengar att gå på ett äventyrsbad och sen så håller Linnea och jag på att bli förkylda. Vi går och snörvlar och nyser lite här. Vi bar nog på nånting som bröt ut efter badet - tokigt. Och tråkigt. Hoppas att vi klarar resterande tiden här utan att ligga för dåliga och vi får gärna orka med resan hem innan vi kraschar helt.


Resan hem...ja den vill jag inte tänka på men tyvärr så närmar den sig med rasande fart. Usch. En vecka till hade ju inte varit dumt alls!! Planer håller dock på att smidas för när var och hur vi ska träffas nästa gång och jag tror att det inte dröjjer så himla superduperlänge innan vi kan ses igen :o)


Idag är det ju första april och det betyder ju som ni vet att det är fritt fram för lurendrejeri, bus och practical jokes av alla dess slag. Jag blev facerapead idag och det var ett riktigt roligt tilltag tyckte jag :=) Morgan skrev ett inlägg på min sida precis som att det var jag som hade skrivit det och dessutom taggat Jenny i inlägget så vi blev ditsatta båda två. Han ska få igen förr eller senare den där Mogge Moggelito :))


Första april betyder även att det är min sons dopdag. Jag kan inte fatta att det är 14 år sedan vi stod där i kyrkan med ett litet (nåja litet å litet kan ju diskuteras...) knyte i famnen. 6 månader gammal å såååå söt!! Ja det är min pojke det. Nu 14 år och en stor drummel men söt är han å go är han :=)


Nu ska jag gå å spela spel med busungarna å Jenny. Puss på er! 



Av Heidi Månsson - 1 april 2016 01:11

Idag blev det äntligen ett besök på ett av de absolut bästa badhus som jag har varit på i detta avlånga land (och jag har väl provat rätt så många iaf). Himlabadet i Sundsvall är riktigt bra och det fick ett besök av oss idag. Tyvärr kunde inte två av fyra medlemmar i familjen Sandström/Lind följa med och det var tråkigt men ibland händer det saker. Oliver hade feber och Mogge moggelito mådde lite allmänt dåligt så dom fick vara hemma och kurera sig. Att gå på badhus med Linnea är en utmaning för hon har inga begränsningar ?. Hon är

Presentation

Hej. Här kan ni läsa om mig och min familj :) Jobbar som habiliteringsassistent (himmla fint ord det där!) Precis som alla andra föräldrar så försöker jag balansera jobb, familj och fritid så att jag orkar/hinner med allt det där som måste göras och förho

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Buzzador

Buzzador-räknare


Ovido - Quiz & Flashcards