Alla inlägg den 13 januari 2016

Av Heidi Månsson - 13 januari 2016 22:15

Man ska känna att man lever! Ja med tanka på hur mycket jag känner redan nu så är det ingen risk att jag glömmer! Hehe. Ja vad har jag nu hittat på? Jo jag var på gymmet och ägnade en timme åt lite Indoor Walking. Shit pommes vad jag trampade på!! Och shit pommes vad jag har ont i benen nu. Å så ska jag jobba 7-14 i morgon. Yeah! Hur tänkte jag där?? Tur att vi inte har så mycket trappor att springa i på jobbet...

På fredag har jag ett annat pass inbokat (fast det är spinning). Hejja hejja.


Idag hade vi APT på jobbet och det var min tur att bjuda på fika. Jag bakade en smulpaj med äpplen i och den blev okej men inte superdupergod. Visst - alla åt av den och de sa att den var god men det var nog bara för att vara snäll :) Jag tänkte kanske baka nått mer innan helgen och då blir det nått annat. Jag har en speciell grej i åtanke men jag ska klura lite till på vad det ska bli så jag har inte bestämt mig helt och hållet ännu. Fortsättning följer :=)


Nä nu tror jag faktiskt att jag tar hundarna på en sista liten kisserunda och sen är det nog hög tid till att försöka sova. I morgon är det ju en sån där tidig morgon. Bläää!


Sov gott mina vänner. Puss & kräm <3

Presentation

Hej. Här kan ni läsa om mig och min familj :) Jobbar som habiliteringsassistent (himmla fint ord det där!) Precis som alla andra föräldrar så försöker jag balansera jobb, familj och fritid så att jag orkar/hinner med allt det där som måste göras och förho

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Buzzador

Buzzador-räknare


Ovido - Quiz & Flashcards