Direktlänk till inlägg 15 september 2017

Tänd ett ljus och låt det brinna...

Av Heidi Månsson - 15 september 2017 22:52

Men god kväll i stugorna. Hur har ni det i höstmörkret? Deppar ni ihop eller tänder ni stearinljusen och myser? Jag gör mest det sistnämnda men emellanåt så kommer en tanke om saknaden av sommar tillbaka. Eftersom att det inte var världens bästa sommar vädermässigt sett så är det ju inte mycket att sakna så varför inte koncentrera dina tankar på att få en bra höst? :)

Jag håller tummarna så hårt jag bara kan för att saker och ting kan gå lite som jag vill nu för då blir genast min höst rätt mycket bättre. Det är nämligen så att jag var på anställningsintervju idag. Om OM om jag skulle få någon av de två tjänsterna så skulle hela min värld bli såååååååååååååå mycket bättre! Jag skulle dels slippa journätter och jag skulle få närmre till jobbet. Det verkar vara en kanonbra gruppbostad på alla sätt och vis och jag får även högre % än vad jag har nu så det blir nog ett superbra byte. Om OM om jag får jobbet så börjar jag 1/10. Vill vill vill verkligen ha detta jobbet!! Håll tummarna nu!! Pliiiiiiiis :)

Efter att ha haft en journatt men minimal mängd sömn så får jag ta och sova ikapp lite. Jag hoppas att ni får sussa sött inatt. Kram kram =)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Heidi Månsson - 6 juli 2022 12:39


Halli hallå :) Ja då är vi hemkomna efter en fantastisk vecka i Finland och vi hann bara hem för att vända för att sedan åka på husvagnssemester :) Här har vi det också väldigt bra så jag önskar att vi kunde stanna MYCKET längre! Nå ja nu får vi ta...

Av Heidi Månsson - 28 juni 2022 04:05

Dessa bilderna kom inte med i förra inlägget...

Av Heidi Månsson - 28 juni 2022 03:55

Hej halli hallå från Hevossalmi :) Vi har åkt tåg till Stockholm (satt med ett supertrevligt par och snackade om allt möjligt på resan så den gick fort), vi tog oss ut till båten utan bekymmer och vi fick åka med Gabriella - finare än så blir det ju...

Av Heidi Månsson - 25 juni 2022 07:34


  Nu närmar det sig verkligen. Jag och min dotter ska snart påbörja vår resa som är så efterlängtad! Jag vill bara få krama om min far, jag behöver få känna att det är verkligt, att det är på riktigt, att min far - min älskade pappa - finns och ...

Av Heidi Månsson - 24 juni 2022 15:03

Nu är nästan allt framplockat så det ska bara ner i rätt väskor. Det har varit lite bökigt att packa både till Finlandsresan och husvagnssemester samtidigt men efter lite pusslande så gick det också. Nu kan vi bara snabbt och smidigt flytta över så...

Presentation

Hej. Här kan ni läsa om mig och min familj :) Jobbar som habiliteringsassistent (himmla fint ord det där!) Precis som alla andra föräldrar så försöker jag balansera jobb, familj och fritid så att jag orkar/hinner med allt det där som måste göras och förho

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Buzzador

Buzzador-räknare


Skapa flashcards