Direktlänk till inlägg 7 maj 2018

Känner mig...

Av Heidi Månsson - 7 maj 2018 09:49

...som en värdelös mamma idag. Fy - det är ingen rolig känsla. Jag hade ställt larm på mobilen, vaknade tillräckligt mycket för att inse att det var morgon (06:45) trots att jag inte ville det, hehe. Ramlade väl mer eller mindre ur sängen och gick för att väcka dottern. La mig brevid henne och började lite mjukt och försiktigt att prata med henne och strök henne på kinden. Pratade och klappade. Lockade och pockade. Det gick bara inte att få henne att vakna. Och jag måste ha varit fruktansvärt trött för jag somnade om. Vi vaknade ca 8:30... Hoppsan!

Där gick gonggongen och det blev ett rasande tempo och 30 minuter senare gick dottern till skolan med ett förvånansvärt glatt humör trots att hon inte tyckte om att bli insmord med solkrämen och efter ett uppvaknande där man inser att man försovit sig - det är ju inte jättekul.


Jag missade min tid hos sjukgymnasten så det var ju inte så bra.

Eftersom att jag har en solbränna att tänka på så blir det inget promenixande när solen är framme som mest så jag håller mig tyvärr inomhus eller i skuggan i x antal timmar nu. Synd på en sådan fin dag. Men det är ju inte så att jag går sysslolös här inne heller direkt så jag ska nog hitta nått att roa mig med :=)


Hoppas att ni får en toppendag. Ni vet - ny vecka - nya möjligheter! :o)

<3 Over and out <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Heidi Månsson - 6 juli 2022 12:39


Halli hallå :) Ja då är vi hemkomna efter en fantastisk vecka i Finland och vi hann bara hem för att vända för att sedan åka på husvagnssemester :) Här har vi det också väldigt bra så jag önskar att vi kunde stanna MYCKET längre! Nå ja nu får vi ta...

Av Heidi Månsson - 28 juni 2022 04:05

Dessa bilderna kom inte med i förra inlägget...

Av Heidi Månsson - 28 juni 2022 03:55

Hej halli hallå från Hevossalmi :) Vi har åkt tåg till Stockholm (satt med ett supertrevligt par och snackade om allt möjligt på resan så den gick fort), vi tog oss ut till båten utan bekymmer och vi fick åka med Gabriella - finare än så blir det ju...

Av Heidi Månsson - 25 juni 2022 07:34


  Nu närmar det sig verkligen. Jag och min dotter ska snart påbörja vår resa som är så efterlängtad! Jag vill bara få krama om min far, jag behöver få känna att det är verkligt, att det är på riktigt, att min far - min älskade pappa - finns och ...

Av Heidi Månsson - 24 juni 2022 15:03

Nu är nästan allt framplockat så det ska bara ner i rätt väskor. Det har varit lite bökigt att packa både till Finlandsresan och husvagnssemester samtidigt men efter lite pusslande så gick det också. Nu kan vi bara snabbt och smidigt flytta över så...

Presentation

Hej. Här kan ni läsa om mig och min familj :) Jobbar som habiliteringsassistent (himmla fint ord det där!) Precis som alla andra föräldrar så försöker jag balansera jobb, familj och fritid så att jag orkar/hinner med allt det där som måste göras och förho

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27
28 29
30
31
<<< Maj 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Buzzador

Buzzador-räknare


Skapa flashcards