Alla inlägg den 17 maj 2018

Av Heidi Månsson - 17 maj 2018 16:52

Tjabba. Ja man skulle kunna tro att det är en filminspelning med Jönssonligan på gång för hej och hå vad det smäller och dundrar. Det är åska och det är en rejäl urladdning. Gött! Djur & natur behövde lite vatten och vissa lite känsligare människor behövde kanske också en paus från värmen som tex äldre och sjuka människor.

Jag är nöjd för jag han precis klippa färdigt gräset innan regnet kom till byn! 👍😁


Idag blev det en rejäl promenad med Nettan och sen som sagt gräsklippning på det. Mååååånga steg på stegräknaren blev det. Ömma fötter har jag. Nu tänker jag inte gå eller stå mer ikväll om jag inte måste.


Nä jag skriver nog mer i morgon. Pallar inte mer nu. Puss!

Presentation

Hej. Här kan ni läsa om mig och min familj :) Jobbar som habiliteringsassistent (himmla fint ord det där!) Precis som alla andra föräldrar så försöker jag balansera jobb, familj och fritid så att jag orkar/hinner med allt det där som måste göras och förho

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27
28 29
30
31
<<< Maj 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Buzzador

Buzzador-räknare


Ovido - Quiz & Flashcards