Direktlänk till inlägg 29 juni 2018

Hoppas att ingen klagar :o)

Av Heidi Månsson - 29 juni 2018 14:51

Det finns ju ett uttryck som heter "är det inte underbart så säg". Men nääää om ni inte tycker om det här som saken gäller så håll tyst! Hehe. Nu är det ord och inga visor ;) Det är sommar, det är sooooool och det är varmt. Visst är det underbart? Efter alla andra jobbiga årstider där vi klagar på att det är kallt, blåsigt, regn, snö, slask, halt och allt annat man kan klaga på så har vi en härlig tid med lite värme. Visst är det skönt?!? Emellanåt när det är väldigt varmt så förstår jag att det är lätt att hamna i "gnäll-läge" men försök att undvika det. Tänk så här: Vi sparar en himla massa pengar på att slippa betala en utlandsresa! För vem behöver åka utomlands (för sol och bad) när det är så här härligt här hemma? :)


Spana in:


Jag njuter även om vi idag fick ta en paus från solen då vi trots solskyddsmedel var lite väl grillade. Huden får vila idag och sen laddar vi upp för mera sol och bad :=)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Heidi Månsson - 6 juli 2022 12:39


Halli hallå :) Ja då är vi hemkomna efter en fantastisk vecka i Finland och vi hann bara hem för att vända för att sedan åka på husvagnssemester :) Här har vi det också väldigt bra så jag önskar att vi kunde stanna MYCKET längre! Nå ja nu får vi ta...

Av Heidi Månsson - 28 juni 2022 04:05

Dessa bilderna kom inte med i förra inlägget...

Av Heidi Månsson - 28 juni 2022 03:55

Hej halli hallå från Hevossalmi :) Vi har åkt tåg till Stockholm (satt med ett supertrevligt par och snackade om allt möjligt på resan så den gick fort), vi tog oss ut till båten utan bekymmer och vi fick åka med Gabriella - finare än så blir det ju...

Av Heidi Månsson - 25 juni 2022 07:34


  Nu närmar det sig verkligen. Jag och min dotter ska snart påbörja vår resa som är så efterlängtad! Jag vill bara få krama om min far, jag behöver få känna att det är verkligt, att det är på riktigt, att min far - min älskade pappa - finns och ...

Av Heidi Månsson - 24 juni 2022 15:03

Nu är nästan allt framplockat så det ska bara ner i rätt väskor. Det har varit lite bökigt att packa både till Finlandsresan och husvagnssemester samtidigt men efter lite pusslande så gick det också. Nu kan vi bara snabbt och smidigt flytta över så...

Presentation

Hej. Här kan ni läsa om mig och min familj :) Jobbar som habiliteringsassistent (himmla fint ord det där!) Precis som alla andra föräldrar så försöker jag balansera jobb, familj och fritid så att jag orkar/hinner med allt det där som måste göras och förho

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Buzzador

Buzzador-räknare


Skapa flashcards