Alla inlägg den 21 oktober 2008

Av Heidi Månsson - 21 oktober 2008 18:41

Då var det grusfritt i hallen igen då :) Det lär väl inte hålla i sig så speciellt länge eftersom vi är 4 i familjen som klampar in och ut här men nu har jag iaf en dammsugare igen! Vad det blev? Tja, en Elektrolux Airmax och den verkar göra jobbet bra :)


En annan sak som jag måste nämna som är bra mycket roligare än dammsugare är att jag blev gudmor för en vecka sedan :=)

En liten kille kom till världen och på lördag ska jag få träffa den lille krabaten och jag längtar så det värker i hjärtat! Finns det något bättre än små söta underbara härliga barn? Skulle INTE tro det va ;)


Regn, regn och mera regn... Jag gillar hösten men inte detta fenomen som gör att man ser ut som en blöt liten hund hela tiden. Nej det där var ju inte en rättvis liknelse... små blöta hundar är ju söta...

Just nu längtar jag bara tills klockan blir 21:00 och mitt favvoprogram DHW börjar :)  Då ska jag krypa ihop i soffan med fleecefilten över mig, en varm kopp te att dricka och så bara njuta av skenet av tända ljus.


C U

Av Heidi Månsson - 21 oktober 2008 10:31

Ja men hejsan. Då var jag också igång med detta bloggande då... Hur ska detta gå tro? Vad har jag gett mig in på?

Bara så ni vet så kommer det bli mest allmänt svammel å drammel från mig men jag måste ju testa mig på detta fenomen jag också :=) Jag kan ju inte sticka ut från mängden allt för mycket...eller...?


Om en liten stund ska jag ge mig ut på sugarjakt. Yepp, det ska införskaffas en ny dammsugare till hushållet. Elus Gigantus ska väl få ett besök men vad jag kommer hem med vet man aldrig :)


I övrigt har jag mest ångest...jag och min sambo är i hus-letar-tagen. Vissa dagar är det jätteroligt och andra känner man bara blääääääääääää.

Igår var vi med i en budgivning, hade hittat ett som vi verkligen ville ha, men fick vi det? Nänänä för det ska ju naturligtvis alltid finnas någon annan med mer pengar som bjuder över vad vi kan ha råd med. Kan ingen ta hänsyn till att vi är en trångbodd familj med två barn?? Plllffff vad ja blir less ibland.


Men men, nya tag. Nya hus, nya förhoppningar, nya budgivningar :)

Håll tummarna....

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Hej. Här kan ni läsa om mig och min familj :) Jobbar som habiliteringsassistent (himmla fint ord det där!) Precis som alla andra föräldrar så försöker jag balansera jobb, familj och fritid så att jag orkar/hinner med allt det där som måste göras och förho

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Buzzador

Buzzador-räknare


Skapa flashcards