Alla inlägg den 17 januari 2009

Av Heidi Månsson - 17 januari 2009 19:13

Saknar dig mycket. Varför ska det vara så många mil mellan oss? Det är inte så många veckor kvar tills jag får krama om dig, hålla dig i mina armar och se in i dina ögon. Säga hur mycket jag älskar dig...

Dom veckorna som är kvar går så otroligt långsamt och resan kommer kännas väldigt lång. Min Hannes, min söta goa lilla Hannes.. snart är du 4 månader gammal och ska döpas. Snart ska jag få hålla dig, min gudson, i min famn. Jag saknar dig och dina föräldrar men snart ska vi ses igen. Sänder tusen kramar till er !!


Idag blev det pizza, har precis ätit. Mätt å belåten. 

Känner mig lite piggare idag. Tror jag är feberfri. Men jag har varit så otroligt trött hela dagen och jag har ont i hela kroppen. Det gör ont när jag andas och det är jobbigt att ligga ner. Har fortfarande mycket ont i halsen, ont i båda öronen och snuvan sitter i men idag har jag nästan inte mått illa alls.

Håll tummarna för att det är på bättringsvägen nu.


C U

Presentation

Hej. Här kan ni läsa om mig och min familj :) Jobbar som habiliteringsassistent (himmla fint ord det där!) Precis som alla andra föräldrar så försöker jag balansera jobb, familj och fritid så att jag orkar/hinner med allt det där som måste göras och förho

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Buzzador

Buzzador-räknare


Ovido - Quiz & Flashcards