Alla inlägg den 28 juni 2009

Av Heidi Månsson - 28 juni 2009 22:25

Hemma igen efter en underbar lördag-söndag på torpet. Robins farmor och farfar gjorde helt rätt när de införskaffade torpet, vilket mysigt ställe !! Man njuter i fulla drag där ute och känner sig utvilad när man kommer hem, precis så som det ska vara.


Idag blev äntligen första bilderna tagna av min stora tjocka mage :) Det hade ju inte varit mycket att fotografera om det inte var för att det låg en bebbe där inne :=)  Jag är i vecka 21 och har ju gått halva tiden. Trodde att jag hade fått slippa undan illamåendet men icke sa nicke, där ropade jag hej innan jag hade kommit över bäcken... Verkar dock som att Carin och Bengt (sonens farmor och farfar) har gott inflytande på mig eller nått för så fort som dom är i närheten av mig så kräks jag inte. Jag mår illa men har det under kontroll. Tur att jag ska vara hos dom i 6 veckor nu då :)


Känns som att läget är under kontroll inför sommarens strapatser. Åker på onsdag och det känns bra. Hinner inte jobba så speciellt många dagar innan jag får en liten paus och det kan väl vara bra med en mjukstart.


Dax att gå å lägga sig snart. Ska med sonen till tandläkaren i morron så då kan jag inte sova till 11 som jag brukar nu för tiden ;)  Kram kram i värmen. Ha de gott !

Presentation

Hej. Här kan ni läsa om mig och min familj :) Jobbar som habiliteringsassistent (himmla fint ord det där!) Precis som alla andra föräldrar så försöker jag balansera jobb, familj och fritid så att jag orkar/hinner med allt det där som måste göras och förho

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Buzzador

Buzzador-räknare


Ovido - Quiz & Flashcards