Direktlänk till inlägg 9 mars 2011

Ett gott skratt förlänger livet :)

Av Heidi Månsson - 9 mars 2011 22:53

Fru Johanssons diskmaskin  gick sönder och hon tog kontakt med
en
 
servicefirma, som lovade skicka en tekniker nästa förmiddag.
Fru
 Johansson 
hade avtalat ett möte samma förmiddag och
Instruerade därför teknikern:

"Nyckeln ligger under dörrmattan. Laga diskmaskinen och lägg
fakturan på
 
bordet. Ni behöver inte vara rädd för hunden,
han kommer inte att
 röra er, 
men tala absolut inte med papegojan!"

När teknikern anlände dagen efter, fann han nyckeln under
dörrmattan,
 
öppnade dörren och stod öga mot öga med den största
och mest
 
skräckinjagande hund han någonsin hade sett. Hunden var
dock genomsnäll
 
och tittade lugnt på medan teknikern lagade diskmaskinen.

Papegojan däremot kastade nötter på honom, skrek, skällde och
överöste
 
honom med obsceniteter. Till slut kunde teknikern inte bärga
sig längre
 och röt åt papegojan: 
"Håll käften, din fula, jävla kråka!"
Då svarade papegojan: "Hugg, Karo!".

VARFÖR KAN MÄN ALDRIG LYSSNA PÅ VAD KVINNOR SÄGER?!

 
 
Ingen bild

nettan

10 mars 2011 09:04

hahaha ja du varför kan dom inte det ... jag tror jag vet ...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Heidi Månsson - 6 juli 2022 12:39


Halli hallå :) Ja då är vi hemkomna efter en fantastisk vecka i Finland och vi hann bara hem för att vända för att sedan åka på husvagnssemester :) Här har vi det också väldigt bra så jag önskar att vi kunde stanna MYCKET längre! Nå ja nu får vi ta...

Av Heidi Månsson - 28 juni 2022 04:05

Dessa bilderna kom inte med i förra inlägget...

Av Heidi Månsson - 28 juni 2022 03:55

Hej halli hallå från Hevossalmi :) Vi har åkt tåg till Stockholm (satt med ett supertrevligt par och snackade om allt möjligt på resan så den gick fort), vi tog oss ut till båten utan bekymmer och vi fick åka med Gabriella - finare än så blir det ju...

Av Heidi Månsson - 25 juni 2022 07:34


  Nu närmar det sig verkligen. Jag och min dotter ska snart påbörja vår resa som är så efterlängtad! Jag vill bara få krama om min far, jag behöver få känna att det är verkligt, att det är på riktigt, att min far - min älskade pappa - finns och ...

Av Heidi Månsson - 24 juni 2022 15:03

Nu är nästan allt framplockat så det ska bara ner i rätt väskor. Det har varit lite bökigt att packa både till Finlandsresan och husvagnssemester samtidigt men efter lite pusslande så gick det också. Nu kan vi bara snabbt och smidigt flytta över så...

Presentation

Hej. Här kan ni läsa om mig och min familj :) Jobbar som habiliteringsassistent (himmla fint ord det där!) Precis som alla andra föräldrar så försöker jag balansera jobb, familj och fritid så att jag orkar/hinner med allt det där som måste göras och förho

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Buzzador

Buzzador-räknare


Ovido - Quiz & Flashcards