Direktlänk till inlägg 26 juli 2014

Tick tack tick tack :)

Av Heidi Månsson - 26 juli 2014 23:15

Nu är det nedräkning på allvar! Det är lite mer än en vecka kvar innan jag, Robin och Linnea får krama om våra goa vänner och det ska bli extra många kramar till Oliver för han har ju fyllt ett år idag!! Lilla killen blir stor han med :) Jag längtar tills vi får träffas och nu får gärna tiden gå lite fortare. Jag ska göra vad jag kan för att spola framåt lite ;=)


På måndag kör jag och Linnea till Värnamo för att hämta hem Robin. Äntligen!! Det är liksom lite tomt när inte han är här...

Det ska bli varmt även i början av nästa vecka så jag funderar på att packa med badkläderna ifall att. Man vet ju aldrig vad som händer. Det är faktiskt lite typiskt att jag ska ha oturen att jobba som mest då det är fint väder men ibland har man otur med det där. Kanske har bättre tur nästa år med att pricka in det fina vädret på min semester. Kan ju alltid hoppas :o)


Jag har lite ångest över att skolan snart börjar igen för det där med att läsa vidare eller ej ligger liksom som ett mörkt moln över mig. Jag vet inte hur jag ska göra just nu. Jag är inte alls sugen på att plugga mera just nu men jag vill ju inte stänga några dörrar för gott. Om jag läser nu så kan jag vela fram och tillbaka i lugn och ro sedan och då har jag alla möjligheter. Då är det bara upp till mig och det är ju så jag vill ha det. Jag får fundera lite till på det där. 


Nä jag börjar få lite träsmak i baken så jag går och lägger mig istället. Ses. Hoppas att ni får en god natt! Puss o Kram :)



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Heidi Månsson - 6 juli 2022 12:39


Halli hallå :) Ja då är vi hemkomna efter en fantastisk vecka i Finland och vi hann bara hem för att vända för att sedan åka på husvagnssemester :) Här har vi det också väldigt bra så jag önskar att vi kunde stanna MYCKET längre! Nå ja nu får vi ta...

Av Heidi Månsson - 28 juni 2022 04:05

Dessa bilderna kom inte med i förra inlägget...

Av Heidi Månsson - 28 juni 2022 03:55

Hej halli hallå från Hevossalmi :) Vi har åkt tåg till Stockholm (satt med ett supertrevligt par och snackade om allt möjligt på resan så den gick fort), vi tog oss ut till båten utan bekymmer och vi fick åka med Gabriella - finare än så blir det ju...

Av Heidi Månsson - 25 juni 2022 07:34


  Nu närmar det sig verkligen. Jag och min dotter ska snart påbörja vår resa som är så efterlängtad! Jag vill bara få krama om min far, jag behöver få känna att det är verkligt, att det är på riktigt, att min far - min älskade pappa - finns och ...

Av Heidi Månsson - 24 juni 2022 15:03

Nu är nästan allt framplockat så det ska bara ner i rätt väskor. Det har varit lite bökigt att packa både till Finlandsresan och husvagnssemester samtidigt men efter lite pusslande så gick det också. Nu kan vi bara snabbt och smidigt flytta över så...

Presentation

Hej. Här kan ni läsa om mig och min familj :) Jobbar som habiliteringsassistent (himmla fint ord det där!) Precis som alla andra föräldrar så försöker jag balansera jobb, familj och fritid så att jag orkar/hinner med allt det där som måste göras och förho

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Buzzador

Buzzador-räknare


Skapa flashcards