Alla inlägg den 6 september 2014

Av Heidi Månsson - 6 september 2014 22:56

Jahapp. Då ska man sova ensam i sängen i natt då. Ingen Linnea. Ingen Fredrik. Ingen Izzie. Dom tre drog nämligen iväg i förmiddags med sovsäckar och annan utrustning för att vandra och sova i vindskydd. Tokstollar :=) Jag tycker det är kul att dom vill och vågar för jag hade ALDRIG i livet gjort det själv. Jag är väldigt glad för att min man tycker om att fiska och vandra och campa för det gör ju att våra barn får chansen att uppleva den biten. Nej jag tycker inte om att sova i vindskydd eller campa i skogen. Vandra kan jag göra men då ska det vara dagtid, det ska alltså vara ljust ute och jag ska ha sällskap. Fredrik skickade lite foton förut och de verkar ha det väldigt trevligt och mysigt :o)

För min del blir det som sagt tomt i sängen men jag börjar ju jobba klockan 7 i morgon bittit så det varar ju inte så länge. Robin är hemma och njuter av lugnet när mamman jobbar och de andra är iväg. Han plöjjer böcker för fullt så han har inte tid med nått annat än att ha näsan i en bok, hihi. Tur att nån kan passa huset ;)


Nä jag tror att jag ska passa på att läsa lite innan läggdax. Sov gott och hoppas att ni får en bra söndag. Själv jobbar jag delad tur så jag behöver inte fundera så mycket på vad jag ska hitta på. Kram kram <3

Presentation

Hej. Här kan ni läsa om mig och min familj :) Jobbar som habiliteringsassistent (himmla fint ord det där!) Precis som alla andra föräldrar så försöker jag balansera jobb, familj och fritid så att jag orkar/hinner med allt det där som måste göras och förho

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Buzzador

Buzzador-räknare


Ovido - Quiz & Flashcards