Direktlänk till inlägg 31 mars 2015

Far & flyg. Näää - farfar (och farmor) och flyg.

Av Heidi Månsson - 31 mars 2015 21:44

Jaha då var det snart dax då. Det som alldeles nyss var sååååååå långt borta är bara några dagar bort. Nej jag pratar faktiskt inte om påsken, eller inte i den bemärkelsen i alla fall. Nej jag menar en sak som råkar sammanfalla med påsken. Min son ska bli kidnappad av sin farmor och farfar och dom ska ta flyget till Luxemburg tillsammans för att hälsa på Robins faster. Dom åker på fredag och är borta lite mindre än en vecka. Min Robin ska få flyga utomlands för första gången :)  Han har flugit en gång innan men det var inrikes och han har varit utomlands innan (även om inte jag tycker att det känns så) då han har varit i Danmark två gånger men då åkte han bil. Det ska bli kul att höra vad han tyckte om resan sen när han kommer hem. Hoppas att han kommer vara nöjd :=) Jag är lite avis. Jag har varit hos Lena en gång (sommaren 2005) och jag skulle gärna åka tillbaka för det var mycket trevligt. Jag längtar tills i sommar då vi får träffas igen. Det är faktiskt inte kul att vi bara kan träffas två gånger per år men vad ska man göra liksom? Det är nog bara till å gilla läget eller lyckas bli rik och sen kan man ha klippkort på flyget ;)

I morgon ska det packas. Om jag nu har lust att hjälpa min son med det...kanske ska gömma resväskan så han inte kan åka?!? Hihi :) Nä då - det kan ju vara skönt för grabben å slippa sin jobbiga mamma ett tag! Hehe.


Jag fick chansen att jobba extra denna veckan så den tog jag så jag jobbade måndag kväll-natten-tisdag morgon. Tycker inte om journätter så där jättemycket men det gick relativt bra. När jag kom hem så åt jag frukost och sen vilade jag innan jag tillslut somnade. Skönt å få vila/sova lite. I morgon jobbar jag 7-12 och sen skulle jag ha varit ledig resten av veckan men det blir några timmars jobb på torsdag med och sen får jag hålla helg :o)


Jag har börjat att påskstäda lite och Linnea ville hjälpa mig att sätta upp det lilla påskpynt som vi har så det ska hon så gärna få göra så. Ibland är det bra med en hjälpreda för det går lite fortare och lättare.


Nu ska jag ha lite soffhäng. Titta lite på netflix innan läggdax tror jag. Ha de så gott. Kram.


PS. Jag vet vad det är för dag i morgon och jag låter bilden här nedanför tala för sig själv:



Over and out! <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Heidi Månsson - 6 juli 2022 12:39


Halli hallå :) Ja då är vi hemkomna efter en fantastisk vecka i Finland och vi hann bara hem för att vända för att sedan åka på husvagnssemester :) Här har vi det också väldigt bra så jag önskar att vi kunde stanna MYCKET längre! Nå ja nu får vi ta...

Av Heidi Månsson - 28 juni 2022 04:05

Dessa bilderna kom inte med i förra inlägget...

Av Heidi Månsson - 28 juni 2022 03:55

Hej halli hallå från Hevossalmi :) Vi har åkt tåg till Stockholm (satt med ett supertrevligt par och snackade om allt möjligt på resan så den gick fort), vi tog oss ut till båten utan bekymmer och vi fick åka med Gabriella - finare än så blir det ju...

Av Heidi Månsson - 25 juni 2022 07:34


  Nu närmar det sig verkligen. Jag och min dotter ska snart påbörja vår resa som är så efterlängtad! Jag vill bara få krama om min far, jag behöver få känna att det är verkligt, att det är på riktigt, att min far - min älskade pappa - finns och ...

Av Heidi Månsson - 24 juni 2022 15:03

Nu är nästan allt framplockat så det ska bara ner i rätt väskor. Det har varit lite bökigt att packa både till Finlandsresan och husvagnssemester samtidigt men efter lite pusslande så gick det också. Nu kan vi bara snabbt och smidigt flytta över så...

Presentation

Hej. Här kan ni läsa om mig och min familj :) Jobbar som habiliteringsassistent (himmla fint ord det där!) Precis som alla andra föräldrar så försöker jag balansera jobb, familj och fritid så att jag orkar/hinner med allt det där som måste göras och förho

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Buzzador

Buzzador-räknare


Ovido - Quiz & Flashcards