Alla inlägg den 8 juli 2015

Av Heidi Månsson - 8 juli 2015 02:08

Ja men visst måste det väl vara så? Tre kan det ju inte vara för det stämmer inte alls...vem ska jag då plocka bort? Nä alla goda ting är fyra - det har jag bestämt nu :)  Det drullade in fyra stycken goda "ting" idag iaf och ingen är lyckligare än jag!!! Japp - det stämmer - ni som har läst och hängt med vet vad saken gäller ;)  Sundsvallsfolket har äntligen anlänt! Dom kom på eftermiddan idag och vi har haft en superbra kväll. Hannes har ju vuxit rejält och blivit så stor kille. Det är hemskt när man tänker på att vi inte har setts på ett helt år. Hur kan ett år gå så fort? Hannes ska börja första klass nu i höst... Oliver är så liten och så söt men han har ju hunnit växa på sig ett helt år han med så nu fyller han snart 2 år. Var lite nervös för hur det skulle gå med hundarna men än så länge har det gått superbra verkligen. Oliver är supernöjd när hundarna är i närheten och är dom inte nära honom så ser han gärna till att det blir så och dom verkar gilla läget. Han var tvärnöjd med alla (för honom "nya") leksaker inne på Linneas rum och hittade massor med roligt. Barnen kom i säng väldigt sent för vi ville inte avbryta dom i deras fina lek. Våra älskade hjärtegull! Nu vill jag att denna veckan går långsamt så att jag hinner njuta riktigt ordentligt <3


De flesta ligger och trynar gott nu och jag är snart på väg i bingen jag med men först måste jag berätta en rolig sak. Linnea är stor tjej nu för hon har tappat sin första tand idag! Grattis gumman :=)  Hoppas att tandfen kommer till dig. Puss på dig gumman!


   

Presentation

Hej. Här kan ni läsa om mig och min familj :) Jobbar som habiliteringsassistent (himmla fint ord det där!) Precis som alla andra föräldrar så försöker jag balansera jobb, familj och fritid så att jag orkar/hinner med allt det där som måste göras och förho

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Buzzador

Buzzador-räknare


Ovido - Quiz & Flashcards