Direktlänk till inlägg 10 maj 2017

Pigg vovve och pysselverkstad.

Av Heidi Månsson - 10 maj 2017 08:45

Jag är sjukt glad för vet ni vad?? Hunden är piggare igen!! Jag är så jäkla glad så jag vet knappt vart jag ska ta vägen :=) Nu på morgonen efter att jag hade lämnat Linnea på skolan så la jag mig bredvid vovvsingen i sängen och så låg vi och myste en lång stund. Jag klappade om henne ordentligt och bara njöt över att veta att hon stannar hos oss en stund till. Hur lång den stunden är vet ingen men hon ska inte lämna oss nu iaf. Glädjetårarna rann nerför min kinder och jag hoppas och tror att Izzie känner sig älskad <3

Nu vet vi ju inte vad det var som orsakade all denna viktnedgång och vi får ju helt klart ha koll på henne men jag ser det som ett väldigt gott tecken att hon kan äta och får behålla maten. Hon är säkert snart uppe på sina 37 kilo igen. Hoppas jag!


Jag har fått en beställning på ett kort till babyshower och ett kort till bröllop så här är det kortverkstad. Jag har redan kommit en bit på vägen på kortet till den lille grabben som ska komma till världen så just nu ser vårt matsalsbord ut ungefär så här:

Jag tycker det är kul att jag får beställningar men som vanligt så får jag lite prestationsångest och undrar om jag överhuvudtaget vet vad jag pysslar med...hehe. Nåja. Jag har satt på Spotify, laddat upp med alla tänkbara pysselgrejjer och satt mig på den skönaste stolen. Så där ja - då fattas bara "stör-ej-skylten" på dörren ;)


Ha en suverän onsdag och håll gärna tummarna för att min rygg håller någorlunda idag så att korten kan bli klara. Puss på er

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Heidi Månsson - 6 juli 2022 12:39


Halli hallå :) Ja då är vi hemkomna efter en fantastisk vecka i Finland och vi hann bara hem för att vända för att sedan åka på husvagnssemester :) Här har vi det också väldigt bra så jag önskar att vi kunde stanna MYCKET längre! Nå ja nu får vi ta...

Av Heidi Månsson - 28 juni 2022 04:05

Dessa bilderna kom inte med i förra inlägget...

Av Heidi Månsson - 28 juni 2022 03:55

Hej halli hallå från Hevossalmi :) Vi har åkt tåg till Stockholm (satt med ett supertrevligt par och snackade om allt möjligt på resan så den gick fort), vi tog oss ut till båten utan bekymmer och vi fick åka med Gabriella - finare än så blir det ju...

Av Heidi Månsson - 25 juni 2022 07:34


  Nu närmar det sig verkligen. Jag och min dotter ska snart påbörja vår resa som är så efterlängtad! Jag vill bara få krama om min far, jag behöver få känna att det är verkligt, att det är på riktigt, att min far - min älskade pappa - finns och ...

Av Heidi Månsson - 24 juni 2022 15:03

Nu är nästan allt framplockat så det ska bara ner i rätt väskor. Det har varit lite bökigt att packa både till Finlandsresan och husvagnssemester samtidigt men efter lite pusslande så gick det också. Nu kan vi bara snabbt och smidigt flytta över så...

Presentation

Hej. Här kan ni läsa om mig och min familj :) Jobbar som habiliteringsassistent (himmla fint ord det där!) Precis som alla andra föräldrar så försöker jag balansera jobb, familj och fritid så att jag orkar/hinner med allt det där som måste göras och förho

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Buzzador

Buzzador-räknare


Ovido - Quiz & Flashcards