Direktlänk till inlägg 10 juni 2017

I fablernas värld :)

Av Heidi Månsson - 10 juni 2017 23:15

Äntligen är det dax att få läsa Sarenbrants senaste :) Jag visste ju att bästa Louise hade boken så jag frågade om hon ville bytlåna med mig. Nu får hon läsa Läckbergs senaste "Häxan" och så gottar jag ner mig i joursängen med denna.


Ja jag jobbar natt i natt och om jag är trött i morgon så är det nog helt och hållet mitt eget fel. Hehe. Har en känsla av att jag lär fastna i fablernas värld...


Jag vet inte om jag har tappat förståndet helt eller om jag bara är lite mer crazy än vanligt men jag har kommit på mig själv med att sitta och titta på massa sidor på Facebook för omplacering av hundar. Jag tycker det är sååååå enormt tomt där hemma. Jag trodde inte att jag skulle känna mig redo för en ny hund på typ minst 6 månader men jag tror inte att jag fixar att vänta så länge... Det bästa är att Fredrik också har tittat på sin mobil så jag vet att han också är sugen... Jag skulle inte tveka att åka och hämta en i morgon om det är så att vi hittar en som passar oss. Vi får väl se vad som händer.


Nu är det bara nästa vecka kvar i skolan för barnen och skolavslutningen äger rum på fredagen och sen är det sommarlov! Sen jobbar jag veckan efter det också och sen har jag semester :) :) :) Just nu när jag jobbar relativt intensivt så längtar jag lite extra mycket. Jag tror dock att jag faktiskt längtar mest efter att få uppleva sommaren genom Linneas ögon och få njuta av ledigheten tillsammans med henne. Det är så härligt att få höra hennes kloka tankar om saker och ting och se saker ur hennes perspektiv. Jag tror att vi får fyra härliga veckor tillsammans.


Nä nu ska jag börja läsa. Sussa sött. Ses när boken är slut ;)


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Heidi Månsson - 6 juli 2022 12:39


Halli hallå :) Ja då är vi hemkomna efter en fantastisk vecka i Finland och vi hann bara hem för att vända för att sedan åka på husvagnssemester :) Här har vi det också väldigt bra så jag önskar att vi kunde stanna MYCKET längre! Nå ja nu får vi ta...

Av Heidi Månsson - 28 juni 2022 04:05

Dessa bilderna kom inte med i förra inlägget...

Av Heidi Månsson - 28 juni 2022 03:55

Hej halli hallå från Hevossalmi :) Vi har åkt tåg till Stockholm (satt med ett supertrevligt par och snackade om allt möjligt på resan så den gick fort), vi tog oss ut till båten utan bekymmer och vi fick åka med Gabriella - finare än så blir det ju...

Av Heidi Månsson - 25 juni 2022 07:34


  Nu närmar det sig verkligen. Jag och min dotter ska snart påbörja vår resa som är så efterlängtad! Jag vill bara få krama om min far, jag behöver få känna att det är verkligt, att det är på riktigt, att min far - min älskade pappa - finns och ...

Av Heidi Månsson - 24 juni 2022 15:03

Nu är nästan allt framplockat så det ska bara ner i rätt väskor. Det har varit lite bökigt att packa både till Finlandsresan och husvagnssemester samtidigt men efter lite pusslande så gick det också. Nu kan vi bara snabbt och smidigt flytta över så...

Presentation

Hej. Här kan ni läsa om mig och min familj :) Jobbar som habiliteringsassistent (himmla fint ord det där!) Precis som alla andra föräldrar så försöker jag balansera jobb, familj och fritid så att jag orkar/hinner med allt det där som måste göras och förho

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Buzzador

Buzzador-räknare


Skapa flashcards