Direktlänk till inlägg 12 juni 2017

12/6 2017

Av Heidi Månsson - 12 juni 2017 23:06

Tjenixen. Finns det nån som vill byta rygg och nacke med mig? Nä jag tänkte väl det. Ingen som tänker ta hänsyn till att jag vill byta då? ;) Nä nä - jag ska komma ihåg det den dagen ni kommer till mig och ber om hjälp. Ni kommer ångra er... ;)
Nä men skämt åsido så hade jag kunnat ge rätt mycket för att bli av med diskbråcket. Jag ska prova att självremittera mig till röntgen och se vad som händer. Håll tummarna för att jag kan få rätt hjälp snart - innan jag får mer problem och förlorar förståndet totalt (Det är iofs redan kört men säg det inte till nån ;))

I morgon fyller Fredrik år :) Min gubbe fyller 41 och det blir en lugn kväll här hemma. Det Blir väl lite god mat och så kanske han får öppna nått paket om han har tur. Kalas med släkt och vänner blir lite längre fram (i början på juli).

Jag var på anställningsintervju för ett tag sedan (snart 2 veckor sedan) och jag skulle få besked senast nu på fredag. Idag hade vi APT med jobbet och då fick vi som har sökt reda på att vi inte alls kommer kunna få svar senast på fredag. Vi fick dock inte reda på när vi ska få svar - bara att det kommer dröjja lite till. Suck! Jag vill ju veta... Jag är dock rätt övertygad om att jag inte kommer få jobbet så jag har slutat hålla tummarna. Jag funderar faktiskt på att börja kika på vad det finns för andra alternativ. Ja ja vi får väl se vad som händer.

Nä nu ska jag ta lite fler starka tabletter och hoppas på att kunna sova hyffsat i natt men jag har inte allt för förstora förhoppningar med tanke på hur ryggen och nacken mår. Nåja - god natt - hoppas att du får sova gott iaf. Kram. Over and out!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Heidi Månsson - 6 juli 2022 12:39


Halli hallå :) Ja då är vi hemkomna efter en fantastisk vecka i Finland och vi hann bara hem för att vända för att sedan åka på husvagnssemester :) Här har vi det också väldigt bra så jag önskar att vi kunde stanna MYCKET längre! Nå ja nu får vi ta...

Av Heidi Månsson - 28 juni 2022 04:05

Dessa bilderna kom inte med i förra inlägget...

Av Heidi Månsson - 28 juni 2022 03:55

Hej halli hallå från Hevossalmi :) Vi har åkt tåg till Stockholm (satt med ett supertrevligt par och snackade om allt möjligt på resan så den gick fort), vi tog oss ut till båten utan bekymmer och vi fick åka med Gabriella - finare än så blir det ju...

Av Heidi Månsson - 25 juni 2022 07:34


  Nu närmar det sig verkligen. Jag och min dotter ska snart påbörja vår resa som är så efterlängtad! Jag vill bara få krama om min far, jag behöver få känna att det är verkligt, att det är på riktigt, att min far - min älskade pappa - finns och ...

Av Heidi Månsson - 24 juni 2022 15:03

Nu är nästan allt framplockat så det ska bara ner i rätt väskor. Det har varit lite bökigt att packa både till Finlandsresan och husvagnssemester samtidigt men efter lite pusslande så gick det också. Nu kan vi bara snabbt och smidigt flytta över så...

Presentation

Hej. Här kan ni läsa om mig och min familj :) Jobbar som habiliteringsassistent (himmla fint ord det där!) Precis som alla andra föräldrar så försöker jag balansera jobb, familj och fritid så att jag orkar/hinner med allt det där som måste göras och förho

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Buzzador

Buzzador-räknare


Skapa flashcards