Alla inlägg den 10 januari 2018

Av Heidi Månsson - 10 januari 2018 23:15

Ho ho alla nattugglor! Jag är på jobbet och har journatt. Not my favorite thing but I don't have to love it - just do it! :)

Själva jourdelen har precis börjat så nu ligger jag i sängen och försöker slappna av men JB har nog åkt till någon annan världsdel för att kasta sömngrus i ögonen på folk. Jag har inte fått vad jag behöver iaf...Vet inte vilket som är värst - att stå på Tomtens "naughtylist" eller bli dissad av JB??

I morgon bitti kl 9 när jag slutar så är jag ledig till måndag kl 15:00. Yeeeeh! Me like :) Och på fredag får vi mysigt besök för då kommer Texas och Kivvo till oss och vi ska passa dom ända till söndag :) :) :) Hoppas att det blir bra väder så vi kan gå på någon mysig runda :)

Nä nu ska jag nog glutta lite på Netflix och hoppas på att bli trött. Pöss och kräm!

Presentation

Hej. Här kan ni läsa om mig och min familj :) Jobbar som habiliteringsassistent (himmla fint ord det där!) Precis som alla andra föräldrar så försöker jag balansera jobb, familj och fritid så att jag orkar/hinner med allt det där som måste göras och förho

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10
11
12 13 14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Januari 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Buzzador

Buzzador-räknare


Ovido - Quiz & Flashcards