Direktlänk till inlägg 25 mars 2018

Sommartid med Jack Frost på besök?

Av Heidi Månsson - 25 mars 2018 22:44

Men tjabba. Ja då var det den 13:onde mars då rå. Va? Vad säger ni? Är det den 25/3? Nääää den där går jag inte på... Eller va? Menar ni på allvar att det har gått 13 dagar sedan jag bloggade sist? Okej okej jag ger mig. Men lite skumt är det ;)


I natt ställde vi fram klockorna en timme och sommartiden är här. Sommartid...jo tjena. Det är ett lite skrattretande namn med tanke på hur väder och vind beter sig. Det är knappt ens vår ute. Det är slutet på mars men vi har fortfarande vinterkläderna på och man undrar ju lite när våren ska få tränga undan vintern. Det har kommit snö i många omgångar denna vintern och även om snön är nästan helt borta nu så vågar jag inte riktigt lita på att det inte kommer någon mer snö. Så mycket fick jag för mitt inlägg i slutet på januari med snödroppar och vintergäck. Jag sa ju att det inte skulle förvåna mig om det kom ett bakslag. Ja precis - ETT bakslag. Nu har det ju kommit jättemånga. Det är inte sjysst! Nä nu vill jag ha våååååååååååååååår <3


I morgon börjar Linneas påsklov men Robin får allt vänta till ytterligare nästa vecka. Jag förstår inte riktigt varför men det är ju tur att vi inte hade planerat en resa någonstanns. Akta er för att ha barn i skola i olika kommuner helt enkelt.

Vi har inte planerat nått alls och det är väl lika bra det med tanke på att jag jobbar tis, ons, tors, lör och söndag. Som tur är så har jag inga långa pass så antingen jobbar jag morgon/förmiddag eller så jobbar jag kväll förutom på helgen där jag jobbar lite mera. Detta innebär ju iaf att Fredrik och jag kan pussla och få det att gå ihop. Linnea får vara ledig från fritids hela veckan och det är skönt. Hon behöver ju också vila.


Nä på tal om vila så ska jag nog gå och lägga mig snart. Jag är rätt så trött och jag är inte säker men det kan ha med den där förlorade timmen att göra. Sussa sött och dröm mysiga drömmar. C Ya <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Heidi Månsson - 6 juli 2022 12:39


Halli hallå :) Ja då är vi hemkomna efter en fantastisk vecka i Finland och vi hann bara hem för att vända för att sedan åka på husvagnssemester :) Här har vi det också väldigt bra så jag önskar att vi kunde stanna MYCKET längre! Nå ja nu får vi ta...

Av Heidi Månsson - 28 juni 2022 04:05

Dessa bilderna kom inte med i förra inlägget...

Av Heidi Månsson - 28 juni 2022 03:55

Hej halli hallå från Hevossalmi :) Vi har åkt tåg till Stockholm (satt med ett supertrevligt par och snackade om allt möjligt på resan så den gick fort), vi tog oss ut till båten utan bekymmer och vi fick åka med Gabriella - finare än så blir det ju...

Av Heidi Månsson - 25 juni 2022 07:34


  Nu närmar det sig verkligen. Jag och min dotter ska snart påbörja vår resa som är så efterlängtad! Jag vill bara få krama om min far, jag behöver få känna att det är verkligt, att det är på riktigt, att min far - min älskade pappa - finns och ...

Av Heidi Månsson - 24 juni 2022 15:03

Nu är nästan allt framplockat så det ska bara ner i rätt väskor. Det har varit lite bökigt att packa både till Finlandsresan och husvagnssemester samtidigt men efter lite pusslande så gick det också. Nu kan vi bara snabbt och smidigt flytta över så...

Presentation

Hej. Här kan ni läsa om mig och min familj :) Jobbar som habiliteringsassistent (himmla fint ord det där!) Precis som alla andra föräldrar så försöker jag balansera jobb, familj och fritid så att jag orkar/hinner med allt det där som måste göras och förho

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Buzzador

Buzzador-räknare


Ovido - Quiz & Flashcards