Direktlänk till inlägg 2 juli 2018

På väg till förlossningen...

Av Heidi Månsson - 2 juli 2018 08:07

Tjabba. Då var det redan Juli månad och denna månad startade på ett riktigt härligt sätt igår - fast jag får sota för det lite... Det är dax för mig att ta mig till förlossningen eller BB. Typ NU! Men bara för att låna en sittring ;) Jag har så ont i rumpan så jag kan knappt sitta idag. Är man otränad så får man skylla sig själv. Ja jag (och Felicia och Elise) gav oss ut på en turridning på islandshäst igår. Turridningen skulle vara två timmar. Äh tänkte jag - det fixar jag ju utan problem. Eller hur...

Vi red i en grupp med en instruktör och det var 4 andra som också var med på turridningen. Det var utanför Degeberga rätt så nära havet så vi red ner till havet och det var ju magiskt vackert! Vi han rida en bit bort från vattnet igen men när vi skulle fortsätta resten av tillbakavägen hem så sa någonting på insidan båda mina knän att näpp det här går inte längre så jag fick hoppa av (till min stora besvikelse). Då Felicias häst inte riktigt var samarbetsvillig heller så ville hon med hoppa av och så fick gruppen ta sig hem och sen kom instruktören och hämtade oss med sin bil.

Idag har jag inte så ont i knäna men sittmusklerna säger aj aj aj! Men det var kanske tur att jag hoppade av när jag gjorde... Nästa gång ska jag nog välja ett ställe med 1-timmestur :)


Nä nu ska jag åka och bada snart så jag får skriva mer senare. Trevlig måndag! <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Heidi Månsson - 6 juli 2022 12:39


Halli hallå :) Ja då är vi hemkomna efter en fantastisk vecka i Finland och vi hann bara hem för att vända för att sedan åka på husvagnssemester :) Här har vi det också väldigt bra så jag önskar att vi kunde stanna MYCKET längre! Nå ja nu får vi ta...

Av Heidi Månsson - 28 juni 2022 04:05

Dessa bilderna kom inte med i förra inlägget...

Av Heidi Månsson - 28 juni 2022 03:55

Hej halli hallå från Hevossalmi :) Vi har åkt tåg till Stockholm (satt med ett supertrevligt par och snackade om allt möjligt på resan så den gick fort), vi tog oss ut till båten utan bekymmer och vi fick åka med Gabriella - finare än så blir det ju...

Av Heidi Månsson - 25 juni 2022 07:34


  Nu närmar det sig verkligen. Jag och min dotter ska snart påbörja vår resa som är så efterlängtad! Jag vill bara få krama om min far, jag behöver få känna att det är verkligt, att det är på riktigt, att min far - min älskade pappa - finns och ...

Av Heidi Månsson - 24 juni 2022 15:03

Nu är nästan allt framplockat så det ska bara ner i rätt väskor. Det har varit lite bökigt att packa både till Finlandsresan och husvagnssemester samtidigt men efter lite pusslande så gick det också. Nu kan vi bara snabbt och smidigt flytta över så...

Presentation

Hej. Här kan ni läsa om mig och min familj :) Jobbar som habiliteringsassistent (himmla fint ord det där!) Precis som alla andra föräldrar så försöker jag balansera jobb, familj och fritid så att jag orkar/hinner med allt det där som måste göras och förho

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Buzzador

Buzzador-räknare


Skapa flashcards