Direktlänk till inlägg 30 oktober 2008

Saknaden är stor...

Av Heidi Månsson - 30 oktober 2008 10:39

Jaha då har jag och sonen kommit hem efter en 5-dagarstripp till Medelpad. Jag har gosat och snufflat med min gudson så nu är jag ju alldeles bäbiskäääääär igen :)

Min gudson Hannes är det vackraste barn jag sett föutom min egen son då som naturligtvis är det absolut absolut vackraste någonsin (det är ju jag som varit med och tillverkat honom, hehe). Hannes fick mitt hjärta att smälta och nu när jag är hemma igen så längtar jag redan tillbaka. Varför ska vi bo 95 mil ifrån varandra?? Det är ju dumt... Tur det finns tåg och flyg :)


Så fort vi satte oss på tåget igår och påbörjade vår 8-timmars resa hem så kände jag hur huvudet blev tungt, näsan började klia och halsont fick jag. Igår kväll var det många koppar te som gällde och idag är det inte mycket energi i kroppen alls. Jobbigt är det men det är tur att våra barn är så stora så dom sköter sig själva. Det börjar kanske bli dax för att äta frukost, jag har precis vaknat och barnen har ju höstlov så här skyndar vi långsamt på morgonen...förmiddan...what ever ;) Måste man käka frukost före 11 menar ni? Äh, vadå, nu kan vi ju skippa lunchen och spara lite besvär med att laga mat, ta hand om disk osv :)


Segla lugnt så ses vi!   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Heidi Månsson - 6 juli 2022 12:39


Halli hallå :) Ja då är vi hemkomna efter en fantastisk vecka i Finland och vi hann bara hem för att vända för att sedan åka på husvagnssemester :) Här har vi det också väldigt bra så jag önskar att vi kunde stanna MYCKET längre! Nå ja nu får vi ta...

Av Heidi Månsson - 28 juni 2022 04:05

Dessa bilderna kom inte med i förra inlägget...

Av Heidi Månsson - 28 juni 2022 03:55

Hej halli hallå från Hevossalmi :) Vi har åkt tåg till Stockholm (satt med ett supertrevligt par och snackade om allt möjligt på resan så den gick fort), vi tog oss ut till båten utan bekymmer och vi fick åka med Gabriella - finare än så blir det ju...

Av Heidi Månsson - 25 juni 2022 07:34


  Nu närmar det sig verkligen. Jag och min dotter ska snart påbörja vår resa som är så efterlängtad! Jag vill bara få krama om min far, jag behöver få känna att det är verkligt, att det är på riktigt, att min far - min älskade pappa - finns och ...

Av Heidi Månsson - 24 juni 2022 15:03

Nu är nästan allt framplockat så det ska bara ner i rätt väskor. Det har varit lite bökigt att packa både till Finlandsresan och husvagnssemester samtidigt men efter lite pusslande så gick det också. Nu kan vi bara snabbt och smidigt flytta över så...

Presentation

Hej. Här kan ni läsa om mig och min familj :) Jobbar som habiliteringsassistent (himmla fint ord det där!) Precis som alla andra föräldrar så försöker jag balansera jobb, familj och fritid så att jag orkar/hinner med allt det där som måste göras och förho

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Buzzador

Buzzador-räknare


Skapa flashcards