Direktlänk till inlägg 26 mars 2009

Kanske...varför inte...eller näää...

Av Heidi Månsson - 26 mars 2009 20:39

Jag kan vara en riktig velpotta ibland... Jo det är sant. Men dom som känner mig ser nog ingen velpotta framför sig när dom tänker på mig, hehe. För det mesta så bestämmer jag att en sån vill jag ha å då ser jag till att skaffa det. Det är mp-3spelare, nya mobiltelefoner, teknikprylar över huvudtaget, kläder å det mesta andra. Men sen kommer vi till en grejj som man ska vela på. Man ska inte springa iväg och köpa en så fort man är lite sugen, då blir det oftast inte bra... Vad tänker jag på nu? Jo vovve !!

Jag är så suuuuuugen. Å sen tänker jag att nä det kanske inte blir bra. Men jo varför skulle det inte bli det? Fast nä, fast jo... så där håller jag på. När ska detta gå över? 


I morgon är det fredag å så helg igen, skööööönt! Jag vill ha sovmorgon. Vill sova. Nanna kudde. Är såååååååå konstant trött. SKa gå å lägga mig snart faktiskt. Jag som brukar vara en sådan nattuggla...jag börjar nog bli gammal, måste vara så va ;)


Robin var hemma från skolan på tisdagen och onsdagen. Han vaknade på tisdagen med en väldig värk i nacke, axlar och rygg. Han måste ha sovit som en korvstoppning och fått nackspärr eller nått. Han fick alvedon som inte hjälpte speciellt mycket under tisdagen men under onsdagen så kom han igång lite igen. Idag var han i skolan och allt har gått bra så det var väl att han hade legat fel. Skönt att det inte var värre än så, blev lite orolig ett tag när han inte ville röra sig mycket alls. Idag hade dom till och med haft gympa och han var med utan problem så nu är han sitt vanliga jag. Den hoppiga och skuttiga Robin ! :=)


Igår var jag hos frisören och blev av med lite hårtussar. Nu ser det betydligt bättre ut igen. Jag ska INTE ha nått annat än kort hår, det bara är så :0)


I morgon kommer min älskling hem igen! Jag har varit gräsänka hela veckan, bläääää för det. Visst, jag och Robin har haft det rätt så lugnt och skönt men så himmla kul är det inte när min sambo försvinner en hel arbetsvecka och dessutom så har ju Felicia varit hos mamma sin men hon kommer till oss i morron :=)


Jag har äntligen köpt gardiner till vårt kök. Stänger har vi men nu har jag tappat bort dom där krokarna som stängerna ska sitta fast i istället. Suck. Alltid är det nått som försenar mig i mitt pyntande här. Vill ju ha ordning nu juh ! Men men, jag vet att vi har sånna liggandes i en kartong nånstanns så jag ska väl snart lyckas finna dom. Skönt när man får lite mer hemtrevligt lixom.


Nää nu orkar jag snart inte hålla ögonen öppna längre. Bäst att gå å knoppa. Vi ses !  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Heidi Månsson - 6 juli 2022 12:39


Halli hallå :) Ja då är vi hemkomna efter en fantastisk vecka i Finland och vi hann bara hem för att vända för att sedan åka på husvagnssemester :) Här har vi det också väldigt bra så jag önskar att vi kunde stanna MYCKET längre! Nå ja nu får vi ta...

Av Heidi Månsson - 28 juni 2022 04:05

Dessa bilderna kom inte med i förra inlägget...

Av Heidi Månsson - 28 juni 2022 03:55

Hej halli hallå från Hevossalmi :) Vi har åkt tåg till Stockholm (satt med ett supertrevligt par och snackade om allt möjligt på resan så den gick fort), vi tog oss ut till båten utan bekymmer och vi fick åka med Gabriella - finare än så blir det ju...

Av Heidi Månsson - 25 juni 2022 07:34


  Nu närmar det sig verkligen. Jag och min dotter ska snart påbörja vår resa som är så efterlängtad! Jag vill bara få krama om min far, jag behöver få känna att det är verkligt, att det är på riktigt, att min far - min älskade pappa - finns och ...

Av Heidi Månsson - 24 juni 2022 15:03

Nu är nästan allt framplockat så det ska bara ner i rätt väskor. Det har varit lite bökigt att packa både till Finlandsresan och husvagnssemester samtidigt men efter lite pusslande så gick det också. Nu kan vi bara snabbt och smidigt flytta över så...

Presentation

Hej. Här kan ni läsa om mig och min familj :) Jobbar som habiliteringsassistent (himmla fint ord det där!) Precis som alla andra föräldrar så försöker jag balansera jobb, familj och fritid så att jag orkar/hinner med allt det där som måste göras och förho

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Buzzador

Buzzador-räknare


Ovido - Quiz & Flashcards