Alla inlägg den 17 april 2009

Av Heidi Månsson - 17 april 2009 19:34

Har haft en dag som har varit lite så där.. ni vet, man kan inte riktigt sätta fingret på det men allt känns inte ok. Känns bättre nu förutom att jag fick superont i magen efter att ha ätit kvällsmat. Antar att bebisen inte ville ha Chili con carne...


Robin har Lucas här på besök och han ska sova över här till i morron. Mysigt. Dom leker så bra så jag märker inte av dom.

Stumpan blir snart hämtad av sin mamma. Vill inte. Vi låser dörren :)


Klockan 20.00 börjar Talang på tv så då kommer fredagsmyset fram. Ska duka fram lite chips å godsaker men jag mår illa så det lär ju inte bli så mycket sånt för mig. Iofs bara bra :=)


Nåja det var lite allmänt bloggande så här på en fredagkväll. Höres å synes. Hoppas ni alla får en trevlig helg. Kräm !

Presentation

Hej. Här kan ni läsa om mig och min familj :) Jobbar som habiliteringsassistent (himmla fint ord det där!) Precis som alla andra föräldrar så försöker jag balansera jobb, familj och fritid så att jag orkar/hinner med allt det där som måste göras och förho

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Buzzador

Buzzador-räknare


Ovido - Quiz & Flashcards