Alla inlägg den 3 december 2010

Av Heidi Månsson - 3 december 2010 22:15

Jag är expert på att skjuta upp saker. Speciellt dom tråkiga men mest nödvändiga... Jag är totalt hopplös. En sak har jag skjutit upp i alldeles för många år nu men nu är det dax. NU ska jag fixa den där jobbiga nedrans papperslappen. På måndag börjar allvaret! Snälla var med mig i detta, stötta mig, krama mig fastän jag gnäller, ha förståelse för att detta är aaaasjobbigt för mig, tänk på mig :)  Med lite support så ska nog detta gå vägen. Jag måste klara det, för min egen skull men också för min familjs skull.


Idag var jag på utvecklingssamtal med Robin. Hans fröken Pernilla var väldigt positiv till Robin och hans skolgång. Skönt att höra. Hade iofs inte trott något annat heller men det är ändå skönt att få det bekräftat :=)


Snart fyller våran största tös år. Dax att planera för kalas. Det är ju bara tre veckor kvar till jul och så ska vi ha kalasfirande mitt i allt ihopa, kunde hon inte valt att födas liiiite tidigare på året iaf? ;)  Nej då, ett kalas till ska vi nog hinna med. Hon blir ju 11 år, stora tjejen! Klart det ska firas.


Nu - åter till Idol. Utröstning... Kram på er!

Presentation

Hej. Här kan ni läsa om mig och min familj :) Jobbar som habiliteringsassistent (himmla fint ord det där!) Precis som alla andra föräldrar så försöker jag balansera jobb, familj och fritid så att jag orkar/hinner med allt det där som måste göras och förho

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Buzzador

Buzzador-räknare


Ovido - Quiz & Flashcards