Direktlänk till inlägg 30 januari 2013

Ändrade planer

Av Heidi Månsson - 30 januari 2013 15:15

I morse blev det ändrade planer - minst sagt. Jag var på väg att göra mig redo för trippen till Tandvårdshuset i Kristianstad med Robin men då ringde dom därifrån och meddelade att tiden tyvärr var avbokad pga sjukdom. Jahapp. Insåg helt plötsligt att jag då skulle kunna gå på dagens lektion ist men då blev det bråttom för den började ju bra mycket tidigare än vad vi skulle ha kört iväg. Ringde till Robins skola och meddelade att han får stanna kvar idag, sprang in i duschen, slogs med tvålen i rekordfart, hoppade i kläderna, fick strunta i frukosten och kom "bara" fem minuter försent till lektionen. Med tanke på att jag inte skulle ha varit med alls så var det ju bättre än inget. Jag är glad att jag kunde vara med på lektionen för vi gick igenom rätt mycket som inte är så lätt att plugga sig till på egen hand. Hoppas bara att Robin får en ny tid snart för det är inte roligt när det ska dra ut på tiden.


Idag är det onsdag och det innebär en kväll med fullt upp. Robin ska på innebandyträning och Fredrik ska till Skytten. Synd att det inte finns någon innebandyklubb lite närmre så Robin hade kunnat ta sig dit å hem själv. Lite småsurt att behöva dra ut till Tyringe varenda gång men är det enda möjligheten för ungen att få spela så får det vara så. Värre saker har ju hänt :)


Gissa vad som har hänt! Min man ska på anställningsintervju nästa vecka!! Jippieeeee :)) Äntligen!! Håll tummarna för att han får jobbet för nu tycker jag att det är hans tur. Eller hur? :)


Nej nu måste jag avsluta här. Har mycket att göra. Ses! 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Heidi Månsson - 6 juli 2022 12:39


Halli hallå :) Ja då är vi hemkomna efter en fantastisk vecka i Finland och vi hann bara hem för att vända för att sedan åka på husvagnssemester :) Här har vi det också väldigt bra så jag önskar att vi kunde stanna MYCKET längre! Nå ja nu får vi ta...

Av Heidi Månsson - 28 juni 2022 04:05

Dessa bilderna kom inte med i förra inlägget...

Av Heidi Månsson - 28 juni 2022 03:55

Hej halli hallå från Hevossalmi :) Vi har åkt tåg till Stockholm (satt med ett supertrevligt par och snackade om allt möjligt på resan så den gick fort), vi tog oss ut till båten utan bekymmer och vi fick åka med Gabriella - finare än så blir det ju...

Av Heidi Månsson - 25 juni 2022 07:34


  Nu närmar det sig verkligen. Jag och min dotter ska snart påbörja vår resa som är så efterlängtad! Jag vill bara få krama om min far, jag behöver få känna att det är verkligt, att det är på riktigt, att min far - min älskade pappa - finns och ...

Av Heidi Månsson - 24 juni 2022 15:03

Nu är nästan allt framplockat så det ska bara ner i rätt väskor. Det har varit lite bökigt att packa både till Finlandsresan och husvagnssemester samtidigt men efter lite pusslande så gick det också. Nu kan vi bara snabbt och smidigt flytta över så...

Presentation

Hej. Här kan ni läsa om mig och min familj :) Jobbar som habiliteringsassistent (himmla fint ord det där!) Precis som alla andra föräldrar så försöker jag balansera jobb, familj och fritid så att jag orkar/hinner med allt det där som måste göras och förho

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Buzzador

Buzzador-räknare


Ovido - Quiz & Flashcards