Alla inlägg den 9 april 2013

Av Heidi Månsson - 9 april 2013 23:45

Yes! Idag fick jag min första bokning som timvikarie på min praktikplats :))  Den 3/5 ska jag jobba 6 timmar. Nice!

Jag har ju haft praktik idag mellan 14-20 och det är väldigt jobbigt att vara på min praktikplats måste jag ju säga (med en stoooooor dos ironi nu då) för vi började dagen med att äta tårta och sen fick jag hugga in i lagom tempo där det behövdes under eftermiddagen. På kvällen när allt jobb var gjort och vi bara satt i vardagsrummet och tittade på tv så konstaterade vi att det behöver inte vara två personal + en elev för att titta på tv tillsammans med de boende så jag och en utav personalen kunde gå hem lite tidigare. Gör mig inget att få komma hem lite tidigare :)

Jag kan inte fatta att det är sista veckan på praktiken. Känns lite sorgligt. Jag vill ju vara kvar där. Tur att jag ska jobba där i sommar iaf :=)


Nej nu måste jag gå å sova. Kram och gonatt.

Presentation

Hej. Här kan ni läsa om mig och min familj :) Jobbar som habiliteringsassistent (himmla fint ord det där!) Precis som alla andra föräldrar så försöker jag balansera jobb, familj och fritid så att jag orkar/hinner med allt det där som måste göras och förho

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Buzzador

Buzzador-räknare


Ovido - Quiz & Flashcards