Direktlänk till inlägg 4 januari 2014

2-0

Av Heidi Månsson - 4 januari 2014 09:46

Skulle njuta av sovmorgon idag och naturligtvis vaknade jag typ två timmar innan larmet skulle ringa. Detta är ju dock inget stort problem då jag ändå fick sova till efter kl 9 och det är ju egentligen en alldeles ok sovmorgon men jag börjar ju inte jobba förrän kl 13 så då förstår ni vilken enorm sovmorgon jag hade kunnat få :)  Vaknade dock av att ryggen sa ifrån då jag förmodligen har fastnat i samma sovställning hela natten för jag låg iaf likadant som när jag la mig. Hunden sa ifrån att hon ville ut så fort som jag började röra på mig i sängen så jag klev upp och släppte ut henne. Kände hur halsen gjorde rejält ont och hur snuvan kom tillbaka. Fick ge mig angående tesmakerna och hittade en påse med citron som fick bli dagens smak. Bättre än grönt te iaf. Med mycket honung och mjölk så är det iaf gott vilket grönt te inte är och aldrig kommer bli. Nu sitter jag här med tekopp nr 2 så tesmakerna besegrade mig med 2-0. Hehe.


Just nu känner jag absolut inte för att jobba. Ska börja om tre timmar så jag hinner kanske kurera mig lite innan dess. Ska bara slappa hela förmiddagen. Har satt på Spotify med Zara Larsson och mina öron njuter :o) Det är medicin för själen. Hon är så grymt duktig på att sjunga ju!


Boxen med BBT står i bokhyllan och väntar. Inplastad. Fem säsonger. Rooooooobin - skynda dig hem nuuuuuu. Vill ju börja titta ju!!! Familjen kommer hem idag under tiden som jag är på jobbet. Jag slutar 21 ikväll. Börjar 7 i morgon igen och har delad tur. Kommer jag orka sitta uppe ikväll för att titta på BBT? Slutar 21 på söndag med för att börja 7 igen på måndag morgon... Vilka I-landsbekymmer vi har just nu, hehe :=)


Nä jag går till tv:n en stund. Fleecefilten på och liggläge i sovan med en hög med kuddar under huvudet och en hund som gosar in sig nära nära - det är livet det! Jag ska passa på att njuta. Hoppas att eran lördag blir bra! Ses. P & k.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Heidi Månsson - 6 juli 2022 12:39


Halli hallå :) Ja då är vi hemkomna efter en fantastisk vecka i Finland och vi hann bara hem för att vända för att sedan åka på husvagnssemester :) Här har vi det också väldigt bra så jag önskar att vi kunde stanna MYCKET längre! Nå ja nu får vi ta...

Av Heidi Månsson - 28 juni 2022 04:05

Dessa bilderna kom inte med i förra inlägget...

Av Heidi Månsson - 28 juni 2022 03:55

Hej halli hallå från Hevossalmi :) Vi har åkt tåg till Stockholm (satt med ett supertrevligt par och snackade om allt möjligt på resan så den gick fort), vi tog oss ut till båten utan bekymmer och vi fick åka med Gabriella - finare än så blir det ju...

Av Heidi Månsson - 25 juni 2022 07:34


  Nu närmar det sig verkligen. Jag och min dotter ska snart påbörja vår resa som är så efterlängtad! Jag vill bara få krama om min far, jag behöver få känna att det är verkligt, att det är på riktigt, att min far - min älskade pappa - finns och ...

Av Heidi Månsson - 24 juni 2022 15:03

Nu är nästan allt framplockat så det ska bara ner i rätt väskor. Det har varit lite bökigt att packa både till Finlandsresan och husvagnssemester samtidigt men efter lite pusslande så gick det också. Nu kan vi bara snabbt och smidigt flytta över så...

Presentation

Hej. Här kan ni läsa om mig och min familj :) Jobbar som habiliteringsassistent (himmla fint ord det där!) Precis som alla andra föräldrar så försöker jag balansera jobb, familj och fritid så att jag orkar/hinner med allt det där som måste göras och förho

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21
22
23 24 25 26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Buzzador

Buzzador-räknare


Ovido - Quiz & Flashcards