Direktlänk till inlägg 7 januari 2014

Laddning pågår. Stör ej ;)

Av Heidi Månsson - 7 januari 2014 20:22

Är du också sådan som laddar och laddar och laddar? Sådan som tror att du kan ladda dina batterier genom att slappa och slöa lite innan du ska göra något viktigt/jobbigt/tråkigt/? Sådan som tror att det är lättare om du skjuter på jobbiga saker en liten stund till? Jag är helt klart sådan men inte hela tiden så det finns hopp om livet, hehe. Ibland tar jag bara tjuren vid hornen och gör vad jag ska direkt. Ibland skjuter jag på saker huuuuuuuur länge som helst. Jag tror helt enkelt att ibland så laddar man upp men laddar för länge så energin försvinner igen. Eller nått. :=)

Vad det handlar om? Jo jag skulle börja plocka bort julsakerna. Granen högg jag tag i i går och det gick undan att plocka bort kulor, glitter, ljus osv. Fällde ihop plastgranen och kastade upp den på vinden och så dammsög jag bort alla granbarr. Ja du läste rätt - våran plastgran fäller barr. Massor av barr!! Den är autentisk :o)  Resten av julsakerna verkar inte vilja hoppa ner i sina kartonger av sig själva och inte lyckas jag samla energi till att ta tag i det heller. Det är ju inte bara det att julsakerna ska bort utan jag vill ju även damma och putsa fönster, tvätta de gardiner som jag tar ner och stryka de nya som ska upp och så ska de hängas dit. Projektet är för stort för att jag skulle orka med det idag iaf. Prokrastinering på hög nivå. :=)  Ingen som vill komma hit och röjja bort julsaker åt mig? Nä jag tänkte väl det... 



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Heidi Månsson - 6 juli 2022 12:39


Halli hallå :) Ja då är vi hemkomna efter en fantastisk vecka i Finland och vi hann bara hem för att vända för att sedan åka på husvagnssemester :) Här har vi det också väldigt bra så jag önskar att vi kunde stanna MYCKET längre! Nå ja nu får vi ta...

Av Heidi Månsson - 28 juni 2022 04:05

Dessa bilderna kom inte med i förra inlägget...

Av Heidi Månsson - 28 juni 2022 03:55

Hej halli hallå från Hevossalmi :) Vi har åkt tåg till Stockholm (satt med ett supertrevligt par och snackade om allt möjligt på resan så den gick fort), vi tog oss ut till båten utan bekymmer och vi fick åka med Gabriella - finare än så blir det ju...

Av Heidi Månsson - 25 juni 2022 07:34


  Nu närmar det sig verkligen. Jag och min dotter ska snart påbörja vår resa som är så efterlängtad! Jag vill bara få krama om min far, jag behöver få känna att det är verkligt, att det är på riktigt, att min far - min älskade pappa - finns och ...

Av Heidi Månsson - 24 juni 2022 15:03

Nu är nästan allt framplockat så det ska bara ner i rätt väskor. Det har varit lite bökigt att packa både till Finlandsresan och husvagnssemester samtidigt men efter lite pusslande så gick det också. Nu kan vi bara snabbt och smidigt flytta över så...

Presentation

Hej. Här kan ni läsa om mig och min familj :) Jobbar som habiliteringsassistent (himmla fint ord det där!) Precis som alla andra föräldrar så försöker jag balansera jobb, familj och fritid så att jag orkar/hinner med allt det där som måste göras och förho

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21
22
23 24 25 26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Buzzador

Buzzador-räknare


Ovido - Quiz & Flashcards