Direktlänk till inlägg 9 januari 2014

Sugar in the morning, sugar in the evening, sugar every day..

Av Heidi Månsson - 9 januari 2014 00:08

Förbannat vad jag är sockersugen då! Har lyckats klara mig idag också och tänker inte falla dit i morgon heller. Jag hade kunnat sätta i mig en stor godispåse eller ett stort glas cola nu utan att blinka om det inte var för att jag gör detta för att få försöka påverka mitt liv till det bättre på de plan som jag kan kontrollera själv. Jag måste bevisa för mig själv att jag kan detta. Jag måste våga tro på att till och med jag kan. Om alla andra runt omkring mig kan så ska väl jag också kunna? Jag är väl inte sämre än nån annan? Jag fixade ju att plugga till USK trots att jag hade en historia med skolgång som var allt annat än bra. Jag kunde övervinna dom monstrena så då ska jag väl kunna övervinna detta med? One by one they will go down!


Har just sett på Batman Begins. Fredrik föreslog att vi skulle titta på den och jag var måttligt road men tänkte att jag offrar mig väl då... Är glad över att jag offrade mig för den var ju faktiskt bra :=)  Robin blev också impad så nu ska vi se om vi kan kika på de andra filmerna som har med Batman att göra. Vad har jag gett mig in på? ;)


Det blev en tur till gymmet idag och jag ångade på rätt bra så det känns lite i kroppen ikväll kan jag ju säga. Skön känsla! Ska dit imorgon med. Det är så skönt att ha nån att träna med och det betyder mycket att vi kan sporra varandra. Jag är mer peppad än någonsin så denna gången kanske det kan börja märkas nått resultat med :o)


Nä jag ska lämna Linnea i morgon så det är dax att dra sig mot sängen. Även om vi inte ska vara där förrän 9:30 så ska jag ju upp betydligt tidigare än så. Dax att komma tillbaka till lite vettiga morgonrutiner och inte sova bort halva dagarna. Hehe.


Sov gott! Natti natti :=)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Heidi Månsson - 6 juli 2022 12:39


Halli hallå :) Ja då är vi hemkomna efter en fantastisk vecka i Finland och vi hann bara hem för att vända för att sedan åka på husvagnssemester :) Här har vi det också väldigt bra så jag önskar att vi kunde stanna MYCKET längre! Nå ja nu får vi ta...

Av Heidi Månsson - 28 juni 2022 04:05

Dessa bilderna kom inte med i förra inlägget...

Av Heidi Månsson - 28 juni 2022 03:55

Hej halli hallå från Hevossalmi :) Vi har åkt tåg till Stockholm (satt med ett supertrevligt par och snackade om allt möjligt på resan så den gick fort), vi tog oss ut till båten utan bekymmer och vi fick åka med Gabriella - finare än så blir det ju...

Av Heidi Månsson - 25 juni 2022 07:34


  Nu närmar det sig verkligen. Jag och min dotter ska snart påbörja vår resa som är så efterlängtad! Jag vill bara få krama om min far, jag behöver få känna att det är verkligt, att det är på riktigt, att min far - min älskade pappa - finns och ...

Av Heidi Månsson - 24 juni 2022 15:03

Nu är nästan allt framplockat så det ska bara ner i rätt väskor. Det har varit lite bökigt att packa både till Finlandsresan och husvagnssemester samtidigt men efter lite pusslande så gick det också. Nu kan vi bara snabbt och smidigt flytta över så...

Presentation

Hej. Här kan ni läsa om mig och min familj :) Jobbar som habiliteringsassistent (himmla fint ord det där!) Precis som alla andra föräldrar så försöker jag balansera jobb, familj och fritid så att jag orkar/hinner med allt det där som måste göras och förho

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21
22
23 24 25 26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Buzzador

Buzzador-räknare


Ovido - Quiz & Flashcards