Direktlänk till inlägg 28 januari 2014

Lite om ditten och datten :)

Av Heidi Månsson - 28 januari 2014 13:30

Känner mig lite mer utvilad efter denna natten än förra - och det trots att jag hade migrän i natt. Natten mellan söndag-måndag sov jag lite mindre än tre timmar. Inte såååå bra... Försökte koppla av och koppla bort men det gick inte. Vet att jag tittade på klockan sista gången 03:05 och sen låg jag en stund och stirrade i taket igen innan jag måste ha slockant så jag somnade väl vid 03:30 och skulle upp 06:00. Snoozade lite så sen fick jag skynda mig för att hinna komma till jobbet i tid. Jobbade sedan 7-16 och sen var jag trött!!

Hämtade Linnea på dagis och sen slappade vi en stund i tv-soffan och gissa vad?? Jo jag somnade, konstigt va?? ;) Slumrade till en liten stund bara men sen var det upp och hoppa igen. Vi åt lite kvällsmat och sen stack jag till gymmet med Annelie så då piggade jag till rejält igen. Skönt! Det blev ingen hårdträning för jag hade ju inte varit där på tre veckor så jag kände att en mjukstart kunde vara bra.


I går kväll när jag skulle gå och lägga mig så fastnade jag med min bok lite för länge. Somnade väl vid 3-tiden. Vaknade vid 5-tiden och hade migrän. Jippie. Tog min medicin och fick sova lite ryckigt och i omgångar fram till ca 10 och då var den äntligen borta. Idag så är jag alltså bra mycket piggare än igår och det blir en tur till gymmet ikväll också :))


Idag har jag bokat en tid till Robin på Tandvårdshuset för att laga tandställningen. Ska dit i morgon. Sen ska vi dit den 12/2 igen. Fram och tillbaka till Kristianstad - den vägen kan vi utantill vid det här laget. I morgon blir det med buss och tåg för bilen strular ju så jag känner mig inte jättepigg på att bli stående utanför Vinslöv eller nått. På torsdag ska Fredrik till Olofström och få den lagad - ska bli skönt!! 


Nu har jag äntligen fått tummen ur och börjat lägga ut kläder och annat som är till försäljning. Skönt att få det gjort så slipper det ligga massa saker här till ingen nytta bara för att samla damm.

Jag har ett stort projekt till som väntar och det kan nog inte vänta så länge till. Jag bör inte skjuta på det iaf. Jag ska gå igenom massor med foton och ta back-up på de som jag vill behålla. Tänk om datorn kraschar när jag bara har allt sparat på den. Jisses vad med bilder som försvinner då.... Sen är det ju så att jag inte har obegränsat med utrymme på datorn så det vore ju bra att rensa upp lite. 


Nä nu väntar sysslor i tvättstugan på mig. Ses! 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Heidi Månsson - 6 juli 2022 12:39


Halli hallå :) Ja då är vi hemkomna efter en fantastisk vecka i Finland och vi hann bara hem för att vända för att sedan åka på husvagnssemester :) Här har vi det också väldigt bra så jag önskar att vi kunde stanna MYCKET längre! Nå ja nu får vi ta...

Av Heidi Månsson - 28 juni 2022 04:05

Dessa bilderna kom inte med i förra inlägget...

Av Heidi Månsson - 28 juni 2022 03:55

Hej halli hallå från Hevossalmi :) Vi har åkt tåg till Stockholm (satt med ett supertrevligt par och snackade om allt möjligt på resan så den gick fort), vi tog oss ut till båten utan bekymmer och vi fick åka med Gabriella - finare än så blir det ju...

Av Heidi Månsson - 25 juni 2022 07:34


  Nu närmar det sig verkligen. Jag och min dotter ska snart påbörja vår resa som är så efterlängtad! Jag vill bara få krama om min far, jag behöver få känna att det är verkligt, att det är på riktigt, att min far - min älskade pappa - finns och ...

Av Heidi Månsson - 24 juni 2022 15:03

Nu är nästan allt framplockat så det ska bara ner i rätt väskor. Det har varit lite bökigt att packa både till Finlandsresan och husvagnssemester samtidigt men efter lite pusslande så gick det också. Nu kan vi bara snabbt och smidigt flytta över så...

Presentation

Hej. Här kan ni läsa om mig och min familj :) Jobbar som habiliteringsassistent (himmla fint ord det där!) Precis som alla andra föräldrar så försöker jag balansera jobb, familj och fritid så att jag orkar/hinner med allt det där som måste göras och förho

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21
22
23 24 25 26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Buzzador

Buzzador-räknare


Skapa flashcards