Direktlänk till inlägg 24 augusti 2014

#biclearnersortiment #bickidsblog #buzzador

Av Heidi Månsson - 24 augusti 2014 09:37

Nu har jag haft god hjälp utav min lilla tös med att vara Buzzador. Vi hat fått testa bra produkter (gratis och vi fick behålla dom) och vi hade roligt under tiden så det kan ju helt ärligt inte bli bättre :=) Vi fick hem ett paket med olika slags pennor från Bic. Pennorna ingår i Bic Kids Learnersortimentet och är skapta för att underlätta för barnen att lära sig hålla pennan rätt och därför lättare kunna lära sig skriva. Linnea passade verkligen perfekt in i målgruppen för just nu är hon sååååå ivrig på att lära sig skriva siffror och bokstäver men när hon har en vanlig penna så har hon inte en susning om hur hon ska hålla pennan på rätt sätt. Efter en liten stund med Bic-pennorna så fick hon kläm på det och kunde då rita och skriva mycket lättare. Vi är jättenöjda och jag kommer helt klart fortsätta köpa dessa pennor. Det finns stiftpennor, bläckpennor och vanliga blyertspennor. Alla är utformade så att det är lättare att hålla pennan rätt i handen. De är dessutom utformade så att de passar både vänsterhänta och högerhänta. Efter det att vi fick vara med i den här Buzzadorkampanjen så har jag sett produkterna både på Ica Maxi och på Coop så de är ju lätta få tag på och det underlättar ju när man ska köpa dom :=)  Gå in på sidan http://www.bickids.com/ och läs mera.


Här ser ni min lilla tös in action med pennan i högsta hugg. 


     



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Heidi Månsson - 6 juli 2022 12:39


Halli hallå :) Ja då är vi hemkomna efter en fantastisk vecka i Finland och vi hann bara hem för att vända för att sedan åka på husvagnssemester :) Här har vi det också väldigt bra så jag önskar att vi kunde stanna MYCKET längre! Nå ja nu får vi ta...

Av Heidi Månsson - 28 juni 2022 04:05

Dessa bilderna kom inte med i förra inlägget...

Av Heidi Månsson - 28 juni 2022 03:55

Hej halli hallå från Hevossalmi :) Vi har åkt tåg till Stockholm (satt med ett supertrevligt par och snackade om allt möjligt på resan så den gick fort), vi tog oss ut till båten utan bekymmer och vi fick åka med Gabriella - finare än så blir det ju...

Av Heidi Månsson - 25 juni 2022 07:34


  Nu närmar det sig verkligen. Jag och min dotter ska snart påbörja vår resa som är så efterlängtad! Jag vill bara få krama om min far, jag behöver få känna att det är verkligt, att det är på riktigt, att min far - min älskade pappa - finns och ...

Av Heidi Månsson - 24 juni 2022 15:03

Nu är nästan allt framplockat så det ska bara ner i rätt väskor. Det har varit lite bökigt att packa både till Finlandsresan och husvagnssemester samtidigt men efter lite pusslande så gick det också. Nu kan vi bara snabbt och smidigt flytta över så...

Presentation

Hej. Här kan ni läsa om mig och min familj :) Jobbar som habiliteringsassistent (himmla fint ord det där!) Precis som alla andra föräldrar så försöker jag balansera jobb, familj och fritid så att jag orkar/hinner med allt det där som måste göras och förho

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Buzzador

Buzzador-räknare


Ovido - Quiz & Flashcards