Direktlänk till inlägg 21 juli 2015

Duktig x 2!

Av Heidi Månsson - 21 juli 2015 22:15

Idag känner jag mig lite duktig x 2. Anledning 1 = jag har äntligen fått ändan ur vagnen och bytt gym. Hej då till trånga lokaler med dålig luft och kö till maskinerna. Välkommen till stora luftiga ljusa lokaler med BRA luft som faktiskt innehåller SYRE ;) Mitt första träningspass på Gym1 blir i morgon. Ser fram emot det!

Anledning 2 = idag tog jag en powerwalk med lilla vovven och utgick från Magle våtmarker, in i Stattena och så ner cykelvägen till viadukten och så tillbaka till parkeringen vid dammarna. Det var en lagom runda idag men den är lätt att utöka så man får den längd man vill ha. Det är det som är så skönt med att gå nere vid våtmarkerna, city, österås, Hässleholmsgården och vid sjukhuset - det finns så många alternativ och känner man att det blir för bra med den rundan man har tänkt så kan man alltid vika av hemmåt tidigare. Nu skiftade tempot en del idag eftersom Kamille ville stanna och uträtta behov och även  nosa på allt nytt så jag hade kanske kunnat gå lite snabbare men det är trevligt med sällskapet och huvudsaken är väl att det blev en timmes promenad i rask takt :)


I går kväll fick jag ett mms av Fredrik med en bild på Linnea och gissa vad?! Jo den tredje tanden hade ramlat ut :=) Först trodde dom att den hade svalts tillsammans med hamburgaren som Linnea åt men sen hittade dom den på golvet som tur var. Tandfén kom och idag när jag kom hem från jobbet så berättar Linnea att en fjärde tand är lös... Den sitter faktiskt rätt så hårt än så länge men det går att vicka på den så vi får väl se hur länge den sitter kvar. Tokfia ska tydligen ta alla på en gång! Hihi.


Jag har förhoppningsvis lite positiva nyheter att komma med snart men jag vill inte skriva ut allt innan nått är klart. Det vore dock trevligt om tumhållning kunde ske så går det säkert vägen. Okej? Kom igen nu då och håll tummarna!! Det vore guld värt!


i morgon är det jobb hela dagen som gäller och sen gymmet på kvällen men på torsdag är jag och tösabiten lediga så då tänkte jag att vi ska ha en riktigt mysig dag. Hoppas att vädret vill samarbeta för jag har lite planer nämligen.


Nä nu ska jag gå och titta färdigt på Pitch Perfect 2 som jag började titta på i söndags kväll. Jag somnade dock på soffan efter ett tag så jag får se om en bit, hehe. Sov gott mina vänner! Kraaaaaaaaam <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Heidi Månsson - 6 juli 2022 12:39


Halli hallå :) Ja då är vi hemkomna efter en fantastisk vecka i Finland och vi hann bara hem för att vända för att sedan åka på husvagnssemester :) Här har vi det också väldigt bra så jag önskar att vi kunde stanna MYCKET längre! Nå ja nu får vi ta...

Av Heidi Månsson - 28 juni 2022 04:05

Dessa bilderna kom inte med i förra inlägget...

Av Heidi Månsson - 28 juni 2022 03:55

Hej halli hallå från Hevossalmi :) Vi har åkt tåg till Stockholm (satt med ett supertrevligt par och snackade om allt möjligt på resan så den gick fort), vi tog oss ut till båten utan bekymmer och vi fick åka med Gabriella - finare än så blir det ju...

Av Heidi Månsson - 25 juni 2022 07:34


  Nu närmar det sig verkligen. Jag och min dotter ska snart påbörja vår resa som är så efterlängtad! Jag vill bara få krama om min far, jag behöver få känna att det är verkligt, att det är på riktigt, att min far - min älskade pappa - finns och ...

Av Heidi Månsson - 24 juni 2022 15:03

Nu är nästan allt framplockat så det ska bara ner i rätt väskor. Det har varit lite bökigt att packa både till Finlandsresan och husvagnssemester samtidigt men efter lite pusslande så gick det också. Nu kan vi bara snabbt och smidigt flytta över så...

Presentation

Hej. Här kan ni läsa om mig och min familj :) Jobbar som habiliteringsassistent (himmla fint ord det där!) Precis som alla andra föräldrar så försöker jag balansera jobb, familj och fritid så att jag orkar/hinner med allt det där som måste göras och förho

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Buzzador

Buzzador-räknare


Ovido - Quiz & Flashcards