Alla inlägg under juni 2016

Av Heidi Månsson - 4 juni 2016 00:54

Ja men hej hallå så här mitt i natten. Jag borde väl ligga å znarka som de flesta gör men nu har jag definitivt inte lust att gå och sova. Jag är alldeles för pigg då jag precis fick rycka ut och leka taxi så jag är precis hemkommen igen och måste nog varva ner först. Jag tänkte glutta lite på tv så kommer nog tröttheten snart och då hoppas jag på att få en riktigt god natts sömn och en låååååååång sovmorgon. DET har jag längtat efter läääänge nu!

I morgon tänkte jag lägga ut lite bilder så håll till godo - det kommer mera :) Sov gott så hörs vi av i morgon igen. ?

Presentation

Hej. Här kan ni läsa om mig och min familj :) Jobbar som habiliteringsassistent (himmla fint ord det där!) Precis som alla andra föräldrar så försöker jag balansera jobb, familj och fritid så att jag orkar/hinner med allt det där som måste göras och förho

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Buzzador

Buzzador-räknare


Skapa flashcards