Direktlänk till inlägg 7 juli 2018

Hallå i stugan!

Av Heidi Månsson - 7 juli 2018 08:11

God morgon i stugan :) Ja det är verkligen en god morgon i stugan. Fredrik, Robin, Linnea, jag, Felicia, Nico, Gabriella och den fyrbenta Zacko är i en stuga på Ivö och har det oförskämt bra! Vi kom hit till campingen igår sent på eftermiddagen/tidig kväll och då han vi inte så mycket mer än att packa upp, handla mat till hela vistelsen, fixa kvällsmat och se sig omkring på campingområdet lite. Vi han inte med hela sightseeing-turen men det får vi rätta till idag. Klockan var rätt mycket och man vill ju kanske inte börja med att störa alla gästerna.

Vi var nere vid vattnet dock och några av oss doppade fötterna, andra doppade lite mer men allt var kanske inte helt frivilligt om vi säger så. Jag vet ju att när vi kommer ner till vattnet idag så kommer det vara KRIG mellan Mr R, Mr N, Miss F och så gammelgäddan H. Herr F var inte inblandad igår mer än att han var telefonhållare åt alla med Iphone för dom tål ju inte vatten. Jag och Robin behöver inte bekymra oss liiiiiika mycket då vi har köpt RIKTIGA telefoner med KVALITE :=)


Det är semester, vädret är fint, hela familjen är samlad och vi har kvalitetstid. Kan det bli bättre? Nix! Jag har mina krämpor men kämpar på. När vi kom till stugan igår så kunde jag knappt gå. Det var rätt "allvarligt" ett tag - jag släpade typ benet efter mig och såg väl ut som en zombie eller nått men det blev bättre igen. Nu har jag bara lite ont. Vet ej varför det blir så men skit i det - vi har semester :) Nu ska vi njuta så gott det baaaaaraaaaa går.


De ska tydligen ha nybakat bröd här på mornarna så jag funderade på att kila bort och införskaffa lite till frukosten. Jag var först upp (de andra ligger och slaggar fortfarande) och jag börjar bli lite hungrig så om jag börjar stöka runt lite så kanske de andra sömntutorna vaknar snart. Annars får jag väl sticka det nybakade brödet under näsan på dom - det kanske väcker dom. Jag menar alla de andra har ju luktsinne...de borde reagera. Jag har ju bara fått höra att nybakat luktar så gott... Jag kan ju inte själv veta då jag är född utan luktsinne.


Ha en fantastiskt fin lördag mina vänner. Själv ska jag stanna tiden lite (efter frukosten då) och bara njuta! Puss på er! <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Heidi Månsson - 6 juli 2022 12:39


Halli hallå :) Ja då är vi hemkomna efter en fantastisk vecka i Finland och vi hann bara hem för att vända för att sedan åka på husvagnssemester :) Här har vi det också väldigt bra så jag önskar att vi kunde stanna MYCKET längre! Nå ja nu får vi ta...

Av Heidi Månsson - 28 juni 2022 04:05

Dessa bilderna kom inte med i förra inlägget...

Av Heidi Månsson - 28 juni 2022 03:55

Hej halli hallå från Hevossalmi :) Vi har åkt tåg till Stockholm (satt med ett supertrevligt par och snackade om allt möjligt på resan så den gick fort), vi tog oss ut till båten utan bekymmer och vi fick åka med Gabriella - finare än så blir det ju...

Av Heidi Månsson - 25 juni 2022 07:34


  Nu närmar det sig verkligen. Jag och min dotter ska snart påbörja vår resa som är så efterlängtad! Jag vill bara få krama om min far, jag behöver få känna att det är verkligt, att det är på riktigt, att min far - min älskade pappa - finns och ...

Av Heidi Månsson - 24 juni 2022 15:03

Nu är nästan allt framplockat så det ska bara ner i rätt väskor. Det har varit lite bökigt att packa både till Finlandsresan och husvagnssemester samtidigt men efter lite pusslande så gick det också. Nu kan vi bara snabbt och smidigt flytta över så...

Presentation

Hej. Här kan ni läsa om mig och min familj :) Jobbar som habiliteringsassistent (himmla fint ord det där!) Precis som alla andra föräldrar så försöker jag balansera jobb, familj och fritid så att jag orkar/hinner med allt det där som måste göras och förho

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Buzzador

Buzzador-räknare


Skapa flashcards