Alla inlägg den 4 november 2008

Av Heidi Månsson - 4 november 2008 12:09

Nu är det väl ändå våran tur? Nytt hus, ny budgivning, nytt hopp som väcks... I huvudet har man redan börjat att möblera huset, i mitt huvud ser jag framför mig när vi firar jul, bjuder på middagar för släkt och vänner, hur vi äntligen ska få plats, hur vi äntligen ska kunna njuta av ett bra boende...

Jag är så trött på att behöva skjuta köksbordet fram och tillbaka varenda gång som vi ska sätta oss vid bordet. Jag är så trött på att leva bland flyttkartonger och röra. När vi flyttar så ska det bli ett sjudundrandes firande!!!!


Idag verkar det som att det kanske är sista dagen med flunsan i kroppen, dom sista spåren är på väg att lämna mig :) Finally!

Sonen verkar piggare idag så imorgon blir det nog skola för hans del. Sambons status går upp och ner. Han är trött och sliten men verkar piggare idag än igår iaf.


Ullared! Jag vill till Ullared! Kanske kanske kan det bli denna helgen =)

Jag har iaf tur som har en sambo som INTE protesterar utan han kan faktiskt föreslå sådana saker alldeles själv.. Det är underbart!! Visst, han kanske inte kan/vill gå i lika många timmar som jag kan på Ikea och andra stora shoppinghus men han klagar aldrig, suckar inte och hjälper till och det är sååååååååååå skönt! Jag är riktigt bortskämd ;)


Nu måste jag skryta lite om min son också. Han var hos tandläkaren igår och borrade och grejjade i en tand utan bedövning!! Han är kalasduktig :)

Nu ska jag hjälpa honom med borstningen.


C  U 

Presentation

Hej. Här kan ni läsa om mig och min familj :) Jobbar som habiliteringsassistent (himmla fint ord det där!) Precis som alla andra föräldrar så försöker jag balansera jobb, familj och fritid så att jag orkar/hinner med allt det där som måste göras och förho

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24 25
26
27 28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Buzzador

Buzzador-räknare


Ovido - Quiz & Flashcards