Alla inlägg den 14 november 2008

Av Heidi Månsson - 14 november 2008 11:18

Jag har något mysigt hemma hos mig idag, min lillbandit Indra är hos mig idag. Jag har varit dagmatte åt henne och det är en gosig hund :) Jag har saknat henne och nu har vi gosat en lång stund. Indra är en bull-mastiff, en trött sådan. Hon la sig på hallgolvet, där har hon full koll på läget, vill ju inte missa nått ifall det händer nått spännande :=)


Kan någon snabbspola tiden lite? Kan börja med att spola fram till imorron till 8-tiden så där... då är jag i full gång med att lasta ner saker i kundvagnen på Gekås! Läääääääängtar juh :)

Sen kan vi spola fram till jul och ny-år. Sen kan det få gå fort framåt till 1/4 -09 för det är då vi ska få flytta in i huset... Kan bli tidigare och jag hoppas såååå att det blir det. Inredningsarkitekten inom mig är i full gång redan med än den ena, än den andra lösningen och förslagen på hur vi ska ha det i huset. Suck..det är lite tjajtigt att bara kunna ha tankarna på en sak men hur jag än gör så blir det bara hus hus hus hus och åter hus... :=)


Jag är partysugen!! Det var X-tremt länge sedan jag partajjade så jag skulle behöva en rejäl omgång. Party? Någon? Kanske skulle försöka ordna nått snart...det närmar sig födelsedag här. Får suga lite på den karamellen.


Idag är det en sån där dag då Nasse inte ska vara ute, det blååååååååååser. Jag skulle gått ner på stan idag för att köpa lite smink men det skiter sig nog. Får se om jag orkar trotsa blåsten.


Går i datortankar med. Skulle vilja ha en bärbar dator men är det nått att ha? Tycker det skulle vara smidigt men jag kan inte tillräckligt mycket om datorer för att kunna bestämma mig riktigt.. Min sambo kan ju en hel del men jag kommer liksom ingen vart i alla fall. Det finns ju många för och -nackdelar med både stationär och bärbar. Hmm, jaja jag får fundera på den med ett tag till. Det är ju så mycket annat vi kommer behöva och vilja ha när vi flyttar så jag får se om jag kan prioritera en dator till då... Men teknikgrejjer är roliga!!


Jag är trött, behöver sova... kan någon klappa till med stekhjärnet tack! Går nog å nannar kudde en stund. Ses !

Presentation

Hej. Här kan ni läsa om mig och min familj :) Jobbar som habiliteringsassistent (himmla fint ord det där!) Precis som alla andra föräldrar så försöker jag balansera jobb, familj och fritid så att jag orkar/hinner med allt det där som måste göras och förho

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24 25
26
27 28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Buzzador

Buzzador-räknare


Ovido - Quiz & Flashcards